Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Deutsche Hospitality z tytułem „Superbrand... | Aktualności hotelarskie ze świata
Deutsche Hospitality z tytułem „Superbrand Germany”
|
Deutsche Hospitality z tytułem Superbrand Germany
|
Hotelowa grupa Deutsche Hospitality została wyróżniona tytułem Supermarki - „Superbrand Germany", podczas uroczystości, która miała miejsce w stolicy kraju, Berlinie. Jest to jedyna marka z branży hotelarskiej, której w tym roku ten tytuł przyznano i która dołączyła w ten sposób do tak renomowanych firm jak Deutsche Bank, Bayern München, BMW i Adidas.
Kryteria, na podstawie których przyznawany jest tytuł Supermarki, to jej dominacja na rynku, lojalność klientów, reputacja, długotrwałość działania i ogólna akceptacja jej poczynań. Niezależna "Superbrands Organization" z siedzibą w Londynie definiuje Supermarki jako „produkty lub firmy, które się nie tylko wyróżniają, ale są jednocześnie uosobieniem jakości obsługi lub asortymentowej kompletności". Takie marki mogą zatem cieszyć się wyjątkowym statusem w umysłach konsumentów, wykazywać się atrakcyjnością i być godnymi zaufania, a także wywoływać uczucia sympatii i przywiązania.
Puneet Chhatwal, prezes Deutsche Hospitality, z radością przyjął takie wyróżnienie: „Już po raz drugi otrzymaliśmy tę nagrodę. Nasza nowa marka parasolowa Deutsche Hospitality została uruchomiona dopiero w 2016 roku. To powtórne uznanie w postaci tytułu Superbrand pokazuje, że jej uruchomienie okazało się sukcesem. Udało nam się w pełni wykorzystać istniejące już mocne strony firmy, a nawet udoskonalić jej profil. Jest to także wspaniały dowód uznania dla wszystkich naszych pracowników, którzy w liczbie ponad 7.000 osób przyczynili się do osiągnięcia tego sukcesu. Za tytułem znakomitej marki, zawsze ukrywają się znakomici pracownicy".
Deutsche Hospitality jest marką parasolową firmy Steigenberger Hotels AG. Marka została uruchomiona w 2016 roku, zastępując jej poprzednie wcielenie – Steigenberger Hotel Group, która również uhonorowana została tytułem Superbrand, na lata 2014/2015.
Źródło: Deutsche Hospitality
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |