Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » AccorHotels przekształci Sofitel Copacabana w... | Aktualności hotelarskie ze świata
AccorHotels przekształci Sofitel Copacabana w pierwszy południowoamerykański Fairmont
|
Sofitel Rio de Janiero Copacabana zmeni się w obiekt marki Fairmont
|
Większość hoteli marki Fairmont Hotels & Resorts znajduje się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie, a ekspansja marki w drodze realizacji nowych przedsięwzięć budowlanych mogłoby okazać się trudna na tych rynkach w warunkach zaostrzonych kryteriów udzielania kredytów, zwłaszcza w przypadku produktów luksusowych. W takich okolicznościach, AccorHotels, który sfinalizował w lipcu ubiegłego roku transakcję przejęcia grupy FRHI (Fairmont Raffles Hotels International), zastanawia się nad rebrandingiem swoich obiektów, szczególnie w miejscach, gdzie nie było odpowiedniej, wcześniejszej ekspozycji.
Najnowszym przykładem tego rodzaju działań jest Ameryka Południowa, gdzie AccorHotels zamierza dokonać rebrandingu hotelu Sofitel Copacabana na obiekt marki Fairmont, dzięki czemu powstanie pierwszy hotel tej marki w Ameryce Południowej. Renowacja prowadzona pod nadzorem architektki Patricii Anastassiadis rozpocznie się w maju i zakończy się ponad rok później. Obok 800 osobowej sali konferencyjnej, w pełni odnowionych zostanie wszystkie 400 hotelowych pokoi. W efekcie remontu powstanie również nowa strefa basenowa i ośrodek spa.
Jak powiedział Philippe Trapp, pierwszy wiceprezes AccorHotels ds. marek luksusowych w regionie Ameryki Południowej, przekształcenie Sofitel w obiekt marki Fairmont było strategicznym posunięciem grupy, wyróżniającym ją na lokalnym rynku. „Fairmont to znakomita marka do wprowadzania innowacji i poszerzania naszej luksusowej oferty w Brazylii. Konwersja ta ma sens między innymi z powodu szeregu konkretnych okoliczności uwzględniających charakter miasta, ukierunkowanie na określoną grupę odbiorców itp. Hotel przyczyni si ę z pewnością do zwiększenia rozpoznawalności miasta i regionu, przyciągając turystów z całego świata".
Sofitel Rio de Janiero Ipanema, Brazylia Odnosząc się do koncepcji designerskiej związanej z renowacją obiektu, Trapp powiedział, że nowy Fairmont „odzwierciedla duszę karioki w swoim naturalnym środowisku". (Karioka to rdzenny mieszkaniec Rio de Janeiro.)
Jednocześnie mimo tego, że marka Sofitel zniknie z Copacabany, to wzmocni się poprzez modernizację hotelu w Ipanemie. Dzięki inwestycji wartej 9,7 miliona USD nowe oblicze zyska Ceasar Park Rio de Janeiro Ipanema, a Sofitel Hotel.
Źródło: Accor Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |