Siec luksusowych hoteli zmienia swoją nazwę w myśl nowego nastawienia marki: „The Art Of Simple Luxury” (Sztuka Prostego Luksusu). Celem jest odzwierciedlenie tego, jak daleko firma zaszła przez tyle lat, czyli kolekcji – na razie dziewięciu, a w niedalekiej przyszłości czternastu wyjątkowych hoteli.
Razem z nową nazwą zmieni się także strona internetowa, logo firmy, powstanie bezpłatny numer, pod którym będzie można rezerwować pokoje, nowe broszury informacyjne oraz wydana zostanie płyta CD zawierająca poszerzone informacje na temat marki oraz wywiady z właścicielami. Hotele otrzymają także swój kod GDS.
Obecne hotele Rocco Forte Collection to: Hotel de Russie w Rzymie, Hotel Savoy we Florencji, The Balmoral w Edynburgu, The Lowry Hotel w Manchesterze, Hotel Astoria w St. Petersburgu, Hotel Amigo w Brukseli, Le Richemond w Genewie, Brown’s Hotel w Londynie, Villa Kennedy we Frankfurcie, Hotel de Rome w Berlinie, The Charles Hotel w Monachium. W najbliższym czasie otwarte zostaną także hotel w Pradze, Verdura Golf & Spa Resort na Sycylii oraz w marokańskim Marrakeszu.
Źródło: Rocco Forte Hotels
|