Courtyard by Marriott całkowicie odświeża wygląd swoich lobby. Pierwszą odnowioną lobby można zobaczyć w podwaszyngtońskim hotelu marki. Reszta świata może je zobaczyć na www.gocourtyard.com, a której znaleźć można również opinie gości oraz pozostawić swój komentarz.
Courtyard od pierwszego dnia funkcjonowania stara się słuchać swoich klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Uważają, ze goście potrzebują właściwego balansu pomiędzy relaksem, a środowiskiem pracy. Nowy wygląd lobby ma na celu zachęcenie gości do opuszczenia swoich pokoi i korzystania z innych rozrywek, które hotel im zapewnia. Do końca 2009 r. firma planuje unowocześnić 100 swoich północnoamerykańskich hoteli.
Przestrzenne, jasne i „na czasie” – tak można określić wygląd nowego lobby, udekorowanego żywymi kolorami. Tradycyjna recepcja została zastąpiona przez podia aby stworzyć bardziej osobiste i indywidualne podejście do klienta już od pierwszej chwili jego wizyty. W samym centrum zmian znajdziemy 52-calowy dotykowy ekran LCD, na którym wyświetlają się newsy, mapy okolicy, prognozy pogody oraz informacje na temat lokalnych atrakcji turystycznych.
Zmieni się także muzyka otaczająca gości w lobby. Na początku dnia będą puszczane utwory żywsze, pobudzające do życia, natomiast wieczorem usłyszeć będzie można bardziej wytworną muzykę.
Źródło: Marriot International
|