Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Kampania reklamowa odświeżenia Holiday Inn za 1...

Aktualności hotelarskie ze świata


Kampania reklamowa odświeżenia Holiday Inn za 1 mld dolarów


Dodano: 2010-05-03

Drukuj

Wyślij


Holiday Inn zapowiada rozpoczęcie największej do tej pory kampanii reklamowej, aby wesprzeć globalne odświeżenie marki warte bagatela 650 mln funtów (1 mld dolarów).

Zamysłem kampanii Stay You (Pozostań sobą) jest pokazanie, jak goście mogą zrelaksować się i być sobą podczas pobytu w obiekcie marek Holiday Inn lub Holiday Inn Express. Zbiega się ona z ostatnim etapem zmian w Holiday Inn – zainwestowania ponad 650 mln funtów w swoich 3300 hotelach na całym świecie. Do końca 2010 roku zabiegowi temu zostanie poddanych ponad 2200 hoteli.

Odświeżenie marki koncentruje się na istotnych dla gości rzeczach, wskazanych podczas badań – nowoczesnym hotelu z efektywną i przyjazną obsługą oraz doskonałym wypoczynkiem nocnym. Program zawiera szeroko zakrojone szkolenie załogi, odświeżenie wyglądu pokoi i łazienek, dopasowane do indywidualnych upodobań zapachy i dźwięku oraz nowo zaprojektowane logo marki.

Kampania telewizyjna STAY YOU rozpoczęła się w USA 2 maja podczas sobotniego meczu baseballa oraz w Wielkiej Brytanii 3 maja na kanale ITV1 podczas programu Joanna Lumley's Nile. Pojawi się ona również w TV, prasie oraz w Internecie w USA oraz w Niemczech. Reklamy drukowane zostaną wyemitowane również w Meksyku, Ameryce Łacińskiej, Azji i Australii.

Andy Cosslett, CEO z InterContinental Hotels Group mówi "Stay You jest największą kampanią reklamowa w 58-letniej historii Holiday Inn. Jesteśmy już w 2/3 drogi odświeżania więc chcemy pokazać naszym gościom zmiany, jakie zaszły w Holiday Inn. Od 2004 roku zakończyliśmy współpracę z 1200 hotelami o słabych wynikach i dołączyliśmy do sieci 1500 nowych obiektów. A do końca 2010 prawie połowa hoteli Holiday Inn na całym świecie będzie mieć mniej niż 10 lat.”

Źródło: InterContinental Hotels Group


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji