Holiday Inn zapowiada rozpoczęcie największej do tej pory kampanii reklamowej, aby wesprzeć globalne odświeżenie marki warte bagatela 650 mln funtów (1 mld dolarów).
Zamysłem kampanii Stay You (Pozostań sobą) jest pokazanie, jak goście mogą zrelaksować się i być sobą podczas pobytu w obiekcie marek Holiday Inn lub Holiday Inn Express. Zbiega się ona z ostatnim etapem zmian w Holiday Inn – zainwestowania ponad 650 mln funtów w swoich 3300 hotelach na całym świecie. Do końca 2010 roku zabiegowi temu zostanie poddanych ponad 2200 hoteli.
Odświeżenie marki koncentruje się na istotnych dla gości rzeczach, wskazanych podczas badań – nowoczesnym hotelu z efektywną i przyjazną obsługą oraz doskonałym wypoczynkiem nocnym. Program zawiera szeroko zakrojone szkolenie załogi, odświeżenie wyglądu pokoi i łazienek, dopasowane do indywidualnych upodobań zapachy i dźwięku oraz nowo zaprojektowane logo marki.
Kampania telewizyjna STAY YOU rozpoczęła się w USA 2 maja podczas sobotniego meczu baseballa oraz w Wielkiej Brytanii 3 maja na kanale ITV1 podczas programu Joanna Lumley's Nile. Pojawi się ona również w TV, prasie oraz w Internecie w USA oraz w Niemczech. Reklamy drukowane zostaną wyemitowane również w Meksyku, Ameryce Łacińskiej, Azji i Australii.
Andy Cosslett, CEO z InterContinental Hotels Group mówi "Stay You jest największą kampanią reklamowa w 58-letniej historii Holiday Inn. Jesteśmy już w 2/3 drogi odświeżania więc chcemy pokazać naszym gościom zmiany, jakie zaszły w Holiday Inn. Od 2004 roku zakończyliśmy współpracę z 1200 hotelami o słabych wynikach i dołączyliśmy do sieci 1500 nowych obiektów. A do końca 2010 prawie połowa hoteli Holiday Inn na całym świecie będzie mieć mniej niż 10 lat.”
Źródło: InterContinental Hotels Group |