Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » W Hilton Hotels większa sprzedaż poprzez strony...

Aktualności hotelarskie ze świata


W Hilton Hotels większa sprzedaż poprzez strony internetowe


Dodano: 2006-11-14

Drukuj

Wyślij


Korporacja Hilton Hotels oczekuje ponad 2,5 mld dolarów dochodu, wygenerowanego z rezerwacji dokonywanych na ich firmowych stronach internetowych w okresie całego 2006 roku, w porównaniu do 709 mln dolarów z roku 2002. Ponadto firma informuje, iż rezerwacje dokonywane poprzez swoje strony internetowe powiększa się co roku o 30 %, a zwyżka ta uległa nawet przyspieszeniu do 39% w trzecim kwartale 2006 r. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2005.

Rezerwacje internetowe stanowią obecnie 17,2% całości systemu dystrybucji rezerwacji w firmie Hilton Hotels, w porównaniu do 9,1% w 2002, czyniąc z nich dominujący kanał dystrybucyjny. W przeciwieństwie do tego, udział niezależnych firm internetowych, pozostał na niezmienionym poziomie 3% ogółu rezerwacji, co stanowi obecnie tylko 15 % internetowego biznesu przedsiębiorstwa.

Strony internetowe, które wniosły swój wkład w rekordowe zwyżki przychodów z rezerwacji, to, między innymi: www.hilton.com, www.conradhotels.com, www.doubletree.com, www.embassysuites.com, www.hamptoninn.com, www.hiltongardeninn.com, www.hgvc.com, www.homewoodsuites.com i www.scandichotels.com.

„Rezerwacje poprzez strony internetowe naszych marek wzrastają od 2002 r. w oszałamiającym tempie i będą w dalszym ciągu wykazywać wzrost w ciągu pozostałego okresu 2006 roku i w okresach następnych” - powiedział Tom Kelner z Hilton Hotels Corporation. „Wraz ze swoimi nabytkami aktywów hotelowych Hilton Group i wzrastającym poziomem obecności na arenie międzynarodowej, rezerwacje internetowe poza Ameryką Północną, reprezentują następną graniczną barierę znaczącego wzrostu, tam gdzie jesteśmy w trakcie wprowadzania w życie naszej, odnoszącej sukcesy, strategii internetowej dystrybucji i procesu wzmacniania elementów marki.”

„Rodzina Hoteli Hilton wprowadziła liczne urozmaicenia i wzbogacenia na swoich stronach internetowych, które pozostawiają w rękach gości większe możliwości dokonywania wyboru i kontroli, czyniąc z nich jeszcze bardziej dogodne instrumenty w procesie odnajdowania odpowiednich warunków hotelowych i oferowanych usług za najlepszą cenę” - powiedział Bala Subramanian z Hilton Hotels Corporation. „Z biznesowego punktu widzenia, te urozmaicenia i wzbogacenia umożliwią naszej firmie kontynuowanie wzrostu procentowego rezerwacji internetowych we wszystkich swoich markach. Już teraz strony internetowe naszej rodziny Hoteli Hilton plasują się zbiorowo pośród kilkunastu największych dystrybutorów, generujących największe na świecie, przychody na komercyjnych stronach w Internecie, z wyłączeniem tych, które generują przychody z reklam.

Ostatnio wprowadzone wzbogacenia i urozmaicenia na strony

Wymienione elementy rezerwacji internetowych, zostały przedstawione lub zmodernizowane, w ciągu ostatnich 18 miesięcy, co przyniosło znaczące rezultaty we wzroście poziomu rezerwacji dokonywanych poprzez strony internetowe marek:

- e-Eventsä, jest pierwszym w przemyśle produktem dla małych grup, który umożliwia klientom wejście do Internetu i zarezerwowanie gdziekolwiek, od pięciu do dwudziestu pięciu pokoi w jakimkolwiek hotelu rodziny Hilton, w czasie rzeczywistym, z natychmiastowym potwierdzeniem rezerwacji pokoi, sal konferencyjnych i usług gastronomicznych. Nie wymagane jest przy tym złożenie formalnej propozycji zakupienia usług (RFP) – cała transakcja odbywa się w Internecie. Ponadto produkt e-Events zawiera tzw. Menedżera Listy Gości, umożliwiającego klientom i organizatorom konferencji dokonywanie wielokrotnych rezerwacji, jak również dokonywania przeglądów i zarządzania listami gości grupowych i zarezerwowanymi pokojami.

Opcja Kalendarzowa (Calendaring) to inna z funkcji, po raz pierwszy wprowadzanych w przemyśle hotelowym, która umożliwia klientom z elastycznym rozkładem terminów podróży, na dokonywanie przeglądu najbardziej dogodnych dla klienta stawek w danym hotelu i stawek z rabatem za rezerwacje z wyprzedzeniem, na preferowany okres pobytu w hotelu w 31-dniowym przedziale czasowym, a także dokonywania łączenia i dopasowywania opcji, które najlepiej spełniają wymagania klienta w zakresie przedstawionego harmonogramu pobytu. Uczestnicy programu lojalnościowego Hilton HHonors, mogą również korzystać z tej opcji, do przeglądu możliwości skorzystania z pobytu w danym hotelu w ramach nagrody.

Koszyk Porównawczy pozwala klientom na korzystanie z opcji porównywania hoteli, strona po stronie, bez problemów związanych z przeskakiwaniem od strony do strony i możliwością umieszczenia hotelu w „koszyku zakupów”, dla przyszłego bezpośredniego do niego, dostępu. Klient posiada obecnie odpowiedni poziom informacji, zgromadzony w formacie łatwym do czytania, w związku z czym może podejmować świadome decyzje o zakupie usług hotelowych dużo szybciej.

e-Check-in umożliwia uczestnikom programu lojalnościowego Gold and Diamond Hilton Hhonors na komfort zameldowania się w hotelu poprzez Internet, w przeciągu czasowym od 2 do 36 godzin przed przybyciem do hotelu, niezależnie od sposobu rezerwacji. Mogą oni dokonać wstępnej selekcji pokoju pod względem specyficznych wymagań, które najlepiej spełniają ich potrzeby i wydrukować potwierdzenie zamówionych usług, w czasie krótszym niż dwie minuty. Po przybyciu, goście po prostu zatrzymują się przy recepcji aby odebrać klucz do swojego pokoju. Hilton to pierwsza firma hotelowa, która wprowadziła w sieci możliwość elektronicznego zameldowania się spośród całej gamy marek hotelowych. 

Portal Agenta Podróży (Travel Agent Portal) jest całkowicie kompleksowym narzędziem informacyjnym, portalem, gdzie jakikolwiek pracownik biura podróży, planujący wycieczkę, może z łatwością odszukać wszystkie niezbędne informacje dotyczące żądanego hotelu, łącznie z przeglądem fotograficznym i wirtualnym, dostępem do pełnego wachlarza produktów oferowanych w rodzinie hoteli Hilton, jak również do innych dogodnych dla klienta zasobów i usług agentów (takich jak Unlimited Budget® - motywacyjny program dla agentów biur podróży, zapytania w odnośnie prowizji w czasie rzeczywistym).

 -  Portal Weselny oferuje łatwy i unikalnie dopasowany program dla organizatorów przyjęć weselnych i ich gości, dostępny na każdej ze stron hoteli z rodziny Hilton. Na elementy portalu składają się zasoby planowania i organizacji przyjęcia, takie jak: Kontrolna Lista Przyjęcia Weselnego, Kalkulator Przestrzeni Bankietowej, Cenniki, możliwości rezerwacji i potwierdzania pokoi, a także zarządzania grupą zaproszonych gości.

Dodatkowo Hilton kontynuuje zmianę swoich stron internetowych bazując na opiniach swoich klientów. Uruchomione w ubiegłym tygodniu, zaprojektowane ponownie, strony główne marek, zawierają wiele innowacji zaproponowanych przez klientów, a związanych z prowadzeniem wyszukiwania, rezerwacji, nawigacji i dostępu do konkretnych szczegółów  promocji, które wszystkie składają się na zwiększaniu kontroli gościa nad przedstawianymi informacjami, zwiększanie efektywności dokonywania wyboru, większą elastyczność użytkowania i łatwość obsługi, jak również tempo poruszania się po stronie. Proszę odwiedzić na wybranych stronach marek dział ‘News & Updates’, aby zoptymalizować sposób korzystania z zasobów strony.

Dopingując klientów do większej lojalności do swoich markowych stron internetowych, Hilton Hotels Corporation przedstawił program Nasze Najlepsze Stawki (Our Best Rates). Gwarantowane w 2003 r. Jeżeli klienci, którzy dokonali potwierdzonych rezerwacji pobytu hotelowego w rodzinie hoteli Hilton, na terenie Stanów Zjednoczonych i rezerwacja ta została dokonana za pośrednictwem jakiegokolwiek kanału rezerwacyjnego rodziny hoteli Hilton (np. strony internetowej marki, bezpłatnego programu rezerwacyjnego Hilton Reservations Worldwide lub bezpośrednio w hotelu Hilton) i znajdą dostępną publicznie niższą stawkę, w jakimś innym kanale dystrybucyjnym, w ciągu 24 godzin od daty dokonania rezerwacji, hotele Hiltona zastosują ją do dokonanej rezerwacji i dodatkowo wynagrodzą gościa wartym 50$ Czekiem Podarunkowym American Expressâ.

Źródło: Hilton Hotels Corporation


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji