|
Shine Spa - Sheraton na Malediwach
|
Starwood Hotels & Resorts Worldwide dumnie ogłosił wprowadzenie na rynek Shine for Sheraton – nowy globalny koncept spa, zaprojektowany wyłącznie dla marki Sheraton.
Przy wartej 6 mld dolarów kampanii rewitalizacji marki, Shine for Sheraton zadebiutuje w nowych obiektach na całym świecie i jako nowe rozwiązanie spa dla istniejących hoteli i ośrodków. Sheraton wybrał Germaine de Capuccini, jako preferowanego partnera z produktem dla swoich Shine spa.
Koncept Shine for Sheraton został rozwinięty przez załogę Starwood Hotels wyłącznie dla Sheratona. Przy współpracy z partnerem produktowym Germaine de Capuccini, spa zaoferuje pięć kluczowym usług: masaż, zabiegi na twarz, manicure/pedicure, zabiegi dla dwojga oraz ogólna pielęgnacja. Sheraton, podczas projektowania konceptu, korzystał z informacji zwrotnej otrzymywanej od gości. Badania wykazały, że ośmiu na dziesięciu gości bierze pod uwagę usługi spa podczas podróży, włącznie z mężczyznami – ale tylko 54% odwiedza spa.
Nowe spa będzie oferowało na razie kilka wybranych hoteli w Chinach, Wietnami, na Maledywach i w Słowacji. W ciągu 15 miesięcy znajdzie się w ofercie 12 nowootwieranych hoteli np. Sheraton Shanghai Hong Kou, Sheraton Beijing Dongcheng czy Sheraton Yantai Golden Beach Resort.
Źródło: Starwood Hotels & Resorts |