Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Starwood wprowadza nową markę hotelową

Aktualności hotelarskie ze świata


Starwood wprowadza nową markę hotelową


Dodano: 2006-11-14

Drukuj

Wyślij


Grupa Kapitałowa Starwood, prowadzona przez Barry Sternlichta, ogłosiła oficjalnie wprowadzenie na rynek pierwszej, luksusowej i przyjaznej ekologicznie globalnej marki pod nazwę „1” Hotele i Rezydencje.

 

Na nową koncepcję składa się kombinacja zrównoważonych ekologicznie projektów architektonicznych i inżynierii wnętrz, nienagannej obsługi i luksusowego komfortu. „1” będzie się stosowała do ‘zielonej’, przyjaznej naturze, architektury konstrukcyjnej i ekologicznych zasad operacyjnych oraz zaangażuje się w użytkowanie ekologicznych zasobów naturalnych. „1” zademonstruje, że zasady ekologiczne mogą współistnieć i wzbogacać hotelowe odczucie luksusu i zdrowy styl życia. Rada Ochrony Zasobów Naturalnych (NRDC) zgodziła się być jej doradcą w sprawach środowiska naturalnego i postawiła sobie podstawowy cel, jakim będzie ustanawianie nowych standardów środowiskowej doskonałości, a z biegiem czasu dokonanie przekształceń w całym przemyśle hotelarskim.

 

„Jesteśmy niewiarygodnie zafascynowani możliwością przetransponowania tej całej koncepcji do przemysłu hotelarskiego wraz z uruchomieniem nowej marki „1”. Jako dyrektor generalny i rodzic trójki małych dzieci, wykształciłem w sobie dojmującą świadomość osobistej odpowiedzialności, którą ponosi każdy z nas, za pomoc w zachowaniu i ochronie naszej planety, co może się wyłącznie zdarzyć, poprzez akumulację indywidualnych, niewielkich wysiłków w tym zakresie, podejmowanych przez miliony osób na całym świecie. Jest to fantastyczny moment dla „1”. W związku z takimi decydującymi problemami, przed którymi stoimy, jak zależność energetyczna od zagranicy i globalne ocieplenie klimatu, nie możemy sobie pozwolić na ignorowanie wzrastającego zużycia zasobów naturalnych i niemożliwością utrzymywania na tym samym poziomie naszych przedsiębiorstw” - powiedział Barry Sternlicht.

 

„Podczas gdy niektóre hotelowe marki podejmują czcze wysiłki w zakresie ochrony środowiska poprzez informowanie gości o konieczności wielokrotnego używania ręczników, czy umieszczanie roślin doniczkowych w hotelowym lobby, „1” nie używa przyjaznego ekologicznie żargonu jako jeszcze jednego narzędzia marketingowego. Naszym zamysłem związanym z „1” jest budowa hoteli i rezydencji, które są rzeczywiście ‘zielone’ i minimalizują swój wpływ na środowisko naturalne. Jesteśmy podekscytowani naszym partnerstwem z NRDC. Każdy obiekt będzie przeznaczał 1% ze swych dochodów na działalność lokalnych organizacji ochrony środowiska, prowadzonych przez komisje sterujące z reprezentacją NRDC w ich składzie. Wszystkie nasze konstrukcje będą budowane w zgodzie ze standardami LEED (Nadrzędności Ekologicznej w Projektach Środowiskowych i Energetycznych), a wnętrza będą zgodne z wypracowanymi zasadami LEED” - kontynuował swoją wypowiedź Sternlicht.

 

„1” będzie miała na względzie światło, lekkość i atmosferę. „1” będzie świeżym, krzepiącym sposobem podróżowania i zamieszkania. Goście i rezydenci przebywający w „1” nie muszą być koniecznie świadomi ekologicznych aspektów jej działalności, ale będą zachwyceni bogactwem, pięknością i różnorodnością barw, deseni i materiałów. ‘Zielona’ tematyka będzie nie tylko zauważalna w zakresie wspomagającym kreowanie zdrowego i pokrzepiającego środowiska naturalnego. Wzbogacając to doświadczenie, mamy zaszczyt ogłosić nasze nowe wyłączne partnerstwo ze Stephenem Hansonem, który jest, jak się wydaje, najważniejszym restauratorem w Stanach Zjednoczonych. Zespól Steve`a zajmie się w BR Guest posiłkami, bankietami i room service`em, w każdym z obiektów należących do „1” powiedział Sternlicht.

 

Pierwsze cztery obiekty w Stanach Zjednoczonych będą całkowicie nowymi konstrukcjami. Pierwszym hotelem będzie „1” Hotel and Residences w Seattle, którego otwarcie spodziewane jest w końcu 2008 roku. Po obiekcie w Seattle, „1” otworzy kurort narciarski w Mammouth Mountain w Kaliforni, w Scottsdale w Arizonie i w Fort Lauderdale na Florydzie. Pierwszy międzynarodowy hotel „1” będzie zlokalizowany w Paryżu we Francji i będzie renowacją historycznej rezydencji. Ponadto spodziewamy się, że „1” zaistnieje w Nowym Jorku, Los Angeles, Waszyngtonie i na innych rynkach wielkomiejskich, jak również w czołowych lokalizacjach wypoczynkowych w ciągu następnych dwunastu miesięcy. Celem będzie skupienie w swojej marce 15 hoteli lub rozpoczęcie budowy nowych obiektów, z perspektywą ich ukończenia w ciągu 24 miesięcy. Pięć hoteli jest własnością członków Globalnej Grupy Kapitałowej Starwooda.

 

Rozwój „1” jest nadzorowany i prowadzony przez wzorcowy organ doradczy, w skład którego wchodzą między innymi: Prosper Assouline - założyciel i dyrektor kreacji w firmie Assouline, Sandra J. Brant - prezydent i dyrektor generalny firmy Brant Publications, Inc., Kevin Hukane - partner zarządzający firmy Creative Artists Agency i Candy Pratts-Price, dyrektor wykonawczy ds. mody firmy Style.com. „Pracowałem z tym Komitetem Doradczym przez pewien znaczący okres czasu. Wnoszą oni unikalny ogląd i wizje w budowanie koncepcji nowoczesnej marki i są również zaangażowani w działania związane z ochroną środowiska” powiedział Sternlicht.

 

NRDC usiłuje pomagać w budowaniu nowego stylu życia dla rodzaju ludzkiego, takiego który mógłby być kontynuowany w nieskończoność, bez obawy zanieczyszczania bądź znacznego uszczuplania zasobów wspierających wszystkie formy życia na Ziemi. Przez okres dłuższy niż trzy dekady, NRDC walczyła z powodzeniem w obronie dzikiej przyrody i dzikiej fauny oraz w obronie czystej atmosfery, czystej wody i zdrowego środowiska naturalnego. „NRDC oczekuje na współpracę z twórcami „1”, aby pomóc im w stworzeniu wzorcowych projektów ochrony środowiska, które mogłyby się stać projektami modelowymi dla całego przemysłu hotelarskiego” powiedział Ashok Gupta - ekspert energetyczny pracujący na rzecz NRDC.

 

Każdy nowy obiekt „1” będzie budowany w zgodzie ze standardami LEED. Nadrzędność Ekologiczna w Projektach Środowiskowych i Energetycznych (LEED), System Kwalifikowanego Budownictwa Ekologicznego utworzony przez Radę Budownictwa Ekologicznego Stanów Zjednoczonych, jest akceptowanym w skali ogólnokrajowej, punktem odniesienia w zakresie projektowania, budowania i użytkowania wysoko wydajnych budowli ekologicznych. LEED promuje całościowe podejście budowlane do trwałości rozwiązań poprzez uznanie wykonawstwa w pięciu kluczowych obszarach ludzkiego i środowiskowego zdrowia: trwałości rozwoju lokalnego, oszczędności wody, wydajności energetycznej, doboru materiałów i jakości ekologicznej wnętrz.

 

Równie ważnym dla identyfikacji marki będzie jej unikalny model operacyjny. Każda jednostka wykonawcza obiektu hotelowego będzie zarządzana przez liderów przemysłu. Firma restauratorska pana Hansona, BR Guest, zapewni innowacyjne podejście do usług restauracyjnych, bankietowych i programu room service`u. „Jestem zafascynowany mogąc być partnerem w koncepcji prezentowanej przez „1” jako, że odzwierciedla ona wiele spośród naszych wartości mistrzostwa ekologicznego i wspiera lokalnych producentów rolnych” powiedział Hanson. „Będziemy poszukiwać najlepszych lokalnych szefów kuchni, którzy rozumieją i wspierają naszą misję. Barry Sternlicht jest wielkim wizjonerem, z którym pracowałem ponad pięć lat i nie widzę bardziej kompetentnej osoby, z którą mógłbym się związać na zasadach partnerskich w tym fascynującym przedsięwzięciu.”

 

Usługi spa w „1” będą również zarządzane przez światowej klasy operatorów i będą one przedłużeniem markowego doznania, zawierającego unikalne terapie lecznicze i programy rewitalizacji fizycznej i psychicznej. Dodatkowo wprowadzona zostanie nowa koncepcja usług wykonywanych przez concierge, charakteryzująca się niespotykaną personalizacją, która zapewni wszystko, co jest wymagane przez klientów i większość z tego, o czym można sobie zamarzyć. Każdy obiekt „1” będzie również dysponował centrum fitness, jak również innymi udogodnieniami, o których opinia publiczna zostanie poinformowana w niedalekiej przyszłości.

 

Barry Sternlicht jest powszechnie uznaną osobistością, która zrewolucjonizowała przemysł hotelarski w trakcie swojej kadencji jako Przewodniczący i Dyrektor Generalny firmy Starwood Hotels and Resorts. Przypisuje się mu wprowadzenie takich innowacji, jak stworzenie marki Hoteli W, zmianę pozycji i rewitalizację Westin Hotels & Resorts (z innowacjami w postaci Niebiańskiego Łoża Westina i Niebiańskiej Łazienki) oraz rozwój marki St. Regis Hotels, która rozpoczęła się od pojedynczego hotelu, jak również wprowadzenie wyróżnionego nagrodami programu Starwood Preferred Guest, dla gości często korzystających z usług firmy.

 

Źródło: Starwood Hotels & Resorts

 


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji