Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Goście Hyatta budzą się z super modelką

Aktualności hotelarskie ze świata


Goście Hyatta budzą się z super modelką


Dodano: 2006-11-14

Drukuj

Wyślij


Niedawno Hyatt Hotels & Resorts uruchomił nową Usługę Budzenia Gości w Hotelach Hyatt (New Hyatt Wake-Up Call) – usługę wykonywaną na zamówienie gościa, umożliwiającą przyjaciołom i rodzinie nagrywanie osobistych życzeń na dzień dobry dla podróżujących, ukochanych osób. Dostępna wyłącznie dla uczestników programu Hyatta Gold Passport w Ameryce Północnej i na Karaibach, usługa została zaprojektowana, aby pomóc gościom często podróżującym służbowo, na utrzymywanie kontaktu z innymi, bliskimi sobie osobami, w trakcie podróży i spowodowanie, aby pobyt w hotelu stał się wydarzeniem bardziej osobistym, poprzez możliwość wysłuchania znajomego głosu o poranku.

Aby uczcić rozpoczęcie tej usługi, super modelka Christie Brinkley, dobrze znana z powodu balansowania pomiędzy napiętymi harmonogramami podróży, a zwyczajnym codziennym życiem przeciętnej matki, nagrała dwie limitowane serie życzeń przekazywanych w formie pobudki, które są dostępne do ściągnięcia ze strony internetowej www.hyattwakeup.com. Pogodne, wesołe wiadomości oferują inspiracyjne porady na nadchodzący dzień i przypominają słuchającym, aby nie wciskali przycisku drzemki na aparacie telefonicznym, ponieważ oczekuje na nich śniadanie – a być może porcja gimnastyki. Za każdym razem, kiedy uczestnicy programu Hyatt’s Gold Paszport, zamawiają budzenie z Christie Brinkley, Hyatt przekazuje 1$ na Fundację Make-a-Wish® (Spełnij Marzenie) lub wnosi maksymalną darowiznę w wysokości 10 tys. $.

„Prowadzę bardzo aktywne życie jako zapracowana matka trójki dzieci, kobieta biznesu i działaczka ekologiczna, co bardzo często oznacza dla mnie ekscytujące podróże i wyprawy” mówi Christie Brinkley. „Bycie częścią programu Hyatt’s Wake Up Call jest to dla mnie satysfakcjonującym doświadczeniem, ponieważ pomaga to podróżnym, takim jak ja, być w kontakcie z rodziną, kiedy jesteśmy w trasie. Teraz twoje dzieciaki mogą cię stale budzić, nawet jeżeli jesteś od nich bardzo daleko! To bardzo zabawne być łączonym i zbierać fundusze na fundację Make-a-Wish, na sprawę, która jest bardzo bliska mojemu sercu.

Od 11 października 2006 r. uczestnicy programu Hyatt’s Gold Passport mogą odwiedzać stronę internetową www.hattywakeup.com lub 1-866-387-1769 aby zamówić usługę budzenia telefonicznego. Uczestnicy programu na poziomie diamentu i platyny mogą korzystać z rocznej subskrypcji nieograniczonego dostępu do zamawiania osobistych usług budzenia telefonicznego. Wszystkie rozmowy budzenia telefonicznego będą bezpośrednio przesłane na telefony komórkowe uczestników programu.

W czasie pierwszych 48 godzin działania programu, Hyatt zaoferował nową usługę budzenia telefonicznego, łącznie z limitowaną edycję życzeń nagranych przez Christie Brinkley, bezpłatnie dla wszystkich gości.

„Nowa usługa budzenia telefonicznego w hotelach Hyatt, jest najnowszym produktem z serii produktów i usług, które demonstrują zaangażowanie Hyatta we wprowadzaniu udogodnień dla osób podróżujących służbowo” wyjaśnia Matt Adams, Vice-Prezes ds. Operacyjnych w Hyatt Hotels Corporation. „Razem z takimi udogodnieniami jak 24 godzinna sala gimnastyczna StayFit@Hyatt, kiosk do wydajnego zameldowania oraz szybki dostępu do Internetu, coś takiego jak osobista wiadomość od partnera lub dziecka, może naprawdę uprzyjemnić rozpoczęcie kolejnego dnia.

„W dodatku do nowej usługi budzenia telefonicznego w hotelach Hyatt, nowy portfel produktów biznesowych i usług zawiera: StayFit@Hyatt - centra fitness, które są czynne przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, aby zachęcić osoby podróżujące służbowo do popracowania nad swoją własną kondycją fizyczną; Szybka Przepustka (Fast Board), usługa, które oferuje drukowanie przepustek lotniskowych w lobby hotelowym, tak by nasi goście mogli uniknąć dodatkowych kolejek na lotnisku; Zameldowanie elektroniczne (Hyatt PDA Checz-In) w Hyatt przy pomocy osobistego cyfrowego pomocnika PDA umożliwia dokonywanie rejestracji poprzez PDA lub usługę internetową w dowolnym czasie; Elektroniczny Concierge w Hyatt, jest to interaktywna usługa sieciowa, która umożliwia podróżnym wstępne, perfekcyjne zaplanowanie pobytu w hotelu, poprzez dokonanie rezerwacji posiłków, korzystania z usług spa i innych planowanych w przyszłości działań.

 

Źródło: Hyatt Hotels Corporation 


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji