Niedawno Hyatt Hotels & Resorts uruchomił nową
Usługę Budzenia Gości w Hotelach Hyatt (New Hyatt Wake-Up Call) – usługę
wykonywaną na zamówienie gościa, umożliwiającą przyjaciołom i rodzinie
nagrywanie osobistych życzeń na dzień dobry dla podróżujących, ukochanych osób.
Dostępna wyłącznie dla uczestników programu Hyatta Gold Passport w Ameryce
Północnej i na Karaibach, usługa została zaprojektowana, aby pomóc gościom często
podróżującym służbowo, na utrzymywanie kontaktu z innymi, bliskimi sobie
osobami, w trakcie podróży i spowodowanie, aby pobyt w hotelu stał się
wydarzeniem bardziej osobistym, poprzez możliwość wysłuchania znajomego głosu o
poranku.
Aby uczcić rozpoczęcie tej usługi, super
modelka Christie Brinkley, dobrze znana z powodu balansowania pomiędzy
napiętymi harmonogramami podróży, a zwyczajnym codziennym życiem przeciętnej
matki, nagrała dwie limitowane serie życzeń przekazywanych w formie pobudki,
które są dostępne do ściągnięcia ze strony internetowej www.hyattwakeup.com.
Pogodne, wesołe wiadomości oferują inspiracyjne porady na nadchodzący dzień i
przypominają słuchającym, aby nie wciskali przycisku drzemki na aparacie
telefonicznym, ponieważ oczekuje na nich śniadanie – a być może porcja
gimnastyki. Za każdym razem, kiedy uczestnicy programu Hyatt’s Gold Paszport,
zamawiają budzenie z Christie Brinkley, Hyatt przekazuje 1$ na Fundację Make-a-Wish®
(Spełnij Marzenie) lub wnosi maksymalną darowiznę w wysokości 10 tys. $.
„Prowadzę bardzo aktywne życie jako zapracowana
matka trójki dzieci, kobieta biznesu i działaczka ekologiczna, co bardzo często
oznacza dla mnie ekscytujące podróże i wyprawy” mówi Christie Brinkley. „Bycie
częścią programu Hyatt’s Wake Up Call jest to dla mnie satysfakcjonującym
doświadczeniem, ponieważ pomaga to podróżnym, takim jak ja, być w kontakcie z
rodziną, kiedy jesteśmy w trasie. Teraz twoje dzieciaki mogą cię stale budzić,
nawet jeżeli jesteś od nich bardzo daleko! To bardzo zabawne być łączonym i
zbierać fundusze na fundację Make-a-Wish, na sprawę, która jest bardzo bliska
mojemu sercu.
Od 11 października 2006
r. uczestnicy programu Hyatt’s Gold Passport mogą odwiedzać stronę internetową www.hattywakeup.com
lub 1-866-387-1769 aby zamówić usługę budzenia telefonicznego. Uczestnicy
programu na poziomie diamentu i platyny mogą korzystać z rocznej subskrypcji
nieograniczonego dostępu do zamawiania osobistych usług budzenia
telefonicznego. Wszystkie rozmowy budzenia telefonicznego będą bezpośrednio
przesłane na telefony komórkowe uczestników programu.
W czasie pierwszych 48
godzin działania programu, Hyatt zaoferował nową usługę budzenia
telefonicznego, łącznie z limitowaną edycję życzeń nagranych przez Christie
Brinkley, bezpłatnie dla wszystkich gości.
„Nowa usługa budzenia
telefonicznego w hotelach Hyatt, jest najnowszym produktem z serii produktów i
usług, które demonstrują zaangażowanie Hyatta we wprowadzaniu udogodnień dla
osób podróżujących służbowo” wyjaśnia Matt Adams, Vice-Prezes ds. Operacyjnych w
Hyatt Hotels Corporation. „Razem z takimi udogodnieniami jak 24 godzinna sala
gimnastyczna StayFit@Hyatt,
kiosk do wydajnego zameldowania oraz szybki dostępu do Internetu, coś takiego
jak osobista wiadomość od partnera lub dziecka, może naprawdę uprzyjemnić
rozpoczęcie kolejnego dnia.
„W dodatku do nowej
usługi budzenia telefonicznego w hotelach Hyatt, nowy portfel produktów
biznesowych i usług zawiera: StayFit@Hyatt - centra fitness, które są czynne
przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, aby zachęcić osoby podróżujące
służbowo do popracowania nad swoją własną kondycją fizyczną; Szybka Przepustka
(Fast Board), usługa, które oferuje drukowanie przepustek lotniskowych w lobby
hotelowym, tak by nasi goście mogli uniknąć dodatkowych kolejek na lotnisku; Zameldowanie
elektroniczne (Hyatt PDA Checz-In) w Hyatt przy pomocy osobistego cyfrowego
pomocnika PDA umożliwia dokonywanie rejestracji poprzez PDA lub usługę
internetową w dowolnym czasie; Elektroniczny Concierge w Hyatt, jest to
interaktywna usługa sieciowa, która umożliwia podróżnym wstępne, perfekcyjne
zaplanowanie pobytu w hotelu, poprzez dokonanie rezerwacji posiłków,
korzystania z usług spa i innych planowanych w przyszłości działań. Źródło: Hyatt Hotels Corporation |