Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Na co najczęściej narzekają goście hotelowi?

Aktualności hotelarskie ze świata


Na co najczęściej narzekają goście hotelowi?


Dodano: 2010-10-14

Drukuj

Wyślij


Brytyjski hotelarz z Blackpool pozbył się pary niechcianych gości - wyrzucił ich z pokoju, gdy goście ci, najwyraźniej tuż po zameldowaniu, wystawili hotelowi negatywną opinię na internetowej stronie oceny hoteli, korzystając z telefonu komórkowego. Serwis hotel.info przedstawia listę najczęstszych negatywnych opinii gości hotelowych.

Jeszcze kilka lat temu zakurzona skrzynka skarg i zażaleń była najpopularniejszą, a często jedyną dyskretną możliwością wyrażenia niezadowolenia ze złych warunków w hotelu, bez pewności, jaki będzie to miało skutek. Jednak internet zrewolucjonizował również kwestię reklamacji w hotelarstwie. Dzisiaj goście piszą sprawozdania z pobytu, a portale publikują je na swoich stronach internetowych. Przenośne środki komunikacji przyspieszają ten proces, co pokazuje opisany powyżej przypadek. Hotel.info, bezpłatny serwis rezerwacji, publikuje opinie swoich klientów nie tylko w formie standardowej oceny punktowej, lecz również dowolnych komentarzy sformułowanych samodzielnie przez gości.

Opinie o hotelach

One znacznie bardziej szczegółowo oddają warunki oferowane przez hotel, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Goście hotelowi patrzą, co otrzymują za swoje pieniądze. Doświadczenia pokazują, że potencjalni goście mają duże zaufanie do opinii innych podróżujących. Dlatego w serwisie hotel.info oceny mogą wystawiać wyłącznie goście, którzy nocowali w hotelu. Ponadto od oceny hotelu zależy jego pozycja na liście wyszukiwania hotel.info. Komentarze gości stanowią zatem dla hoteli szansę do poprawy i zwiększenia obrotów. Regularnie zachęcamy współpracujące z nami hotele do czytania „swoich” ocen w ramach zarządzania jakością. W ten sposób mogą oni poznać stopień zadowolenia swoich gości. Oceny stanowią zatem konstruktywną opinię o hotelu - co nie stanowi dla kierownika hotelu najmniejszej przyczyny, aby być nieprzyjemnym w stosunku do gościa - mówi Timo Vavrinec , dyrektor działu komunikacji w hotel.info.


Na co narzekają goście hoteli?


Hotel.info przeanalizował komentarze gości z ponad miliona ocen hoteli i znalazł dziesięć najczęstszych powodów niezadowolenia gości:

Śniadanie: zbyt wysoka cena śniadania, nieadekwatna do jakości i ilości jedzenia. Za mały wybór. Brak szybkiego donoszenia potraw/nakrywania miejsc dla kolejnych gości. Stare, długo leżące jedzenie;

Miejsca parkingowe: zdaniem gości za wysokie ceny miejsca na parkingu/w garażu, często również nieprawidłowe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny;

Hałas: goście rzadziej skarżą się na usytuowanie hotelu w centrum miasta i związany z tym hałas z ulicy, niż na cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien;

Wielkość pokoju: szczególnie gościom z Ameryki Północnej nie podobają się małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki w hotelach europejskich;

Jakość usług/uprzejmość: nie skarżą się na to najczęściej goście z zagranicy. To głównie goście z kraju są niezadowoleni z jakości usług;

Internet/WLAN: za wysokie opłaty za korzystanie z internetu, brak internetu bezprzewodowego;

Czystość: skargi na niedokładne sprzątanie pokojów, w szczególności łazienek;

Komfort : zarwane materace. Zaniedbane, stare meble. Zdaniem gości hotele wymagają często remontu i są zaniedbane;

Pokoje dla niepalących/palących : niewystarczające oddzielenie strefy dla palących i niepalących, zapach dymu na piętrach dla niepalących, brak pokojów dla niepalących, pomimo rezerwacji;

Kategoria-gwiazdki : zdaniem gości hotel posiada zbyt dużą liczbę gwiazdek i zasługuje na niższą kategorię. Dlatego w takim przypadku również cena jest uważana za zbyt wysoką.

Źródło: hotel.info za Gazeta Turystyka – 14.10.2010 r.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji