Korporacja Marriott International nie będzie już oferowała kanałów erotycznych w pokojach, w każdym nowych hotelu, który powstanie.
Marriott zdecydował się na redukcję dochodów z zapewniania kanałów erotycznych typu pey-per view, po części dlatego, że podróżujący w interesach mają coraz częściej dostęp do swoich własnych systemów rozrywki jak laptopy czy iPody. Ten ruch również pokrywa się ze zmianami w nowej technologii zapewniania rozrywki w pokojach.
„Zmieniająca się technologia oraz to, jak goście zapewniają sobie dostęp do rozrywki zredukowały dochody hoteli, a ich właściciele czerpią korzyści z kanałów filmowych w pokojach, w tym o treściach erotycznych” – informuje Marriott. Joe McInerney, CEO grupy American Hotel and Lodging Association twierdzi, że więcej hoteli może podjąć podobne decyzje ponieważ spadają dochody z wszystkich typów kanałów płatnych. „To jest zarówno przywilej hotelu, jak i decyzja biznesowa, dotycząca tego, jakie usługi dostarczać swoim gościom, włączając te, mające poprawić wizerunek obiektu przyjaznego rodzinie” – powiedział McInerney.
Przemysł hotelarski długo już dyskutuje czy właściwe jest udostępnianie filmów dla dorosłych i czy istnieją odpowiednie zabezpieczenia, zapobiegające oglądanie ich przez dzieci.
Źródło: USA Today – 26.01.2011 r. |