|
Country Inns & Suites
|
Carlson odnotował w 2010 roku 12 proc. wzrost w sprzedaży na całym świecie do 6.5 mld dol. Są to doskonałe wyniki w pierwszym roku swojej strategii „Ambition 2015”.
W 2010 r. Carlson zakontraktował 87 hoteli a otworzył 66 obiektów. Ogólna liczba pokoi przekroczyła 200 tys. pokoi w 1071 hotelach.
W strategii marek ponad 500 mln USD zostało przeznaczone na strategię Radissona w Północnej Ameryce wyznaczając nowe globalne standardy marki. W 2010 r. kontynuował szybką ekspansję z zakontraktowanymi 41 nowymi hotelami. Country Inns & Suites udanie wprowadził program „Be Our Guest Breakfast” oraz przeprowadzał zmianę projektu wnętrz w hotelach Północnej Ameryki. A Park Inn kontynuował wzrost z ponad 110 działającymi hotelami i 23 kolejnymi umowami.
Carlson w dalszym ciągu rozszerza ekspansję na kluczowych dla siebie rynkach, w szczególności w Indiach, Rosji i Afryce. Ponadto zwiększył swój udział w Rezidor Hotel Group do ponad 50 proc., oraz pozyskał kluczowego partnera w Indiach: RHW Hotel Management Services Ltd.
Źródło: Carlson
|