|
|
Marriott International ujawnił prototyp nowego hotelu Courtyard w Europie, poprzez oficjalne otwarcie 150-pokojowego Paris Courtyard by Marriott Colombes. To pierwszy z około 50 hoteli tej marki, którą Marriott planuje otworzyć w Europie przez następne 5 lat. To ponad dwa razy więcej niż obecnie funkcjonujących.
“Wciąż widzimy ogromny potencjał dla naszej marki Courtyard w Europie” – powiedział Jean-Marc Grosfort, vice prezes ds. rozwoju, wyjaśniając, że obecny klimat podróży biznesowych w Europie jest podobny do tego, które Marriott doświadczył w Stanach Zjednoczonych w połowie lat ’80, kiedy firma po raz pierwszy wprowadziła markę Courtyard. “W dzisiejszych czasach Europejczyk podróżujący w interesach szuka jakości, innowacji, funkcjonalności, obsługi i stylu – wszystko w rozsądnej cenie. Od dnia otwarcia pierwszego Courtyarda w 1983 r., marka ta odnosi ciągły sukces stając się najliczniejszą w naszym portfolio i trzynastą na świecie wśród łańcuchów hotelowych z ponad 700 hotelami w 24 krajach” - powiedział Grosfort.
Paris Coutryard by Marriott Colombes, nowy hotel europejski będzie miał 150 pokoi. Każdy z obiektów będzie szczycił się charakterystycznym otwartym lobby, gdzie pary mają swobodną atmosferę z wygodnym miejscem do siedzenia, lobby w holu, wielobarwną restaurację zwaną Oleo Pazzo Mediterramean Bistro i 24-godzinne mini stoisko z artykułami spożywczymi. Sala konferencyjna będzie mieć średnio 262 m kw. z możliwością konfiguracji. Mówiąc o prototypie Donald Gibson z Marriotta stwierdza: „Courtyard jest wysoce specjalistycznym hotelem, obsługującym podróżujących, którzy pragną konsekwentnego i niezawodnego miejsca zakwaterowania z udogodnieniami pozwalającymi im osiągnąć cel swojej wizyty. Odkryliśmy, że oczekiwania podróżujących wobec marki Courtyard różnią się w zależności od położenia geograficznego i wyszliśmy z inicjatywą, aby zaprojektować produkt hotelowy szczególnie dla europejskiego rynku klasy średnia-wyższa.”
Projekt prototypu jest rezultatem dogłębnych badań klientów - potrzeb i preferencji europejskich gości oraz efektem rywalizacji wśród trzech prominentnych europejskich pracowni projektowych. Jesteśmy świadomi, że ten nowo zaprojektowany, radosny i pogodny Courtyard będzie natychmiastowym uderzeniem w podróżujące społeczeństwo. Te nowe stylowe hotele Courtyarda oferują odpowiednią równowagę między ceną i konsekwencją dostarczania produktu i usługi” – powiedział.
Każdy obiekt będzie posiadał salę fitness i centrum biznesu z biblioteką internetową. Dla maksymalnej wygody hotel zaoferuje, otwarty przez 24 h na dobę, kiosk z artykułami spożywczymi (sałatki, kanapki, espresso, piwo i wino).
Europejskie obiekty Courtyarda będą kładły ciągły nacisk na pokoje gościnne. „Patrzymy na pokój jako klucz do sukcesu dla podróżujących w interesach” powiedział Gibson. „Goście Courtyarda chcą, aby ich pokój był podobny do tego we własnym domu – dostarczał komfortu, bezpieczeństwa i ucieczki, kiedy w tym samym czasie intensywnie pracują”
Pokoje w Paris Courtyard by Marriott Colombes liczą między 24 i 26 m kw., czyli więcej niż pokoje gościnne w innych hotelach w tym segmencie. Są one wyposażone w dostęp do szybkiego Internetu, obszerne biurko z wygodnie umieszczonym oświetleniem, ergonomicznym krzesłem, telewizją satelitarną, luksusowym łóżkiem oraz ekspresem do kawy.
Grosfort powiedział, iż Marriott oczekuje rozwoju tych hoteli w powiązaniu z lokalnymi inwestorami biorąc pod uwagę zarówno kontrakty managerskie jak i umowy franchisingowe. Przy specyfice lokalizacji mówi się o wolnych lokalizacjach, budynkach o różnych funkcjach użytkowych w centrach miast oraz zamkniętych obszarach podmiejskich. Obecnie Marriott posiada w Europie 43 hotele marki Courtyard, w tym jeden w Warszawie.
Źródło: Marriott International
|