|
Waldorf-Astoria, Nowy Jork
|
W dzisiejszym świecie luksus nabrał nowego znaczenia. Wyszła z mody pretensjonalność, którą zastąpiła autentyczność, jak więc należy dzisiaj definiować luksus? Hilton Worldwide Luxury Brands poszukuje odpowiedzi na to pytanie poprzez „Manifest Luksusu” nową serię filmów wideo dostępnych w internecie.
W tej filmowej serii znalazły się wnikliwe rozmowy z liderami luksusowego rynku. Serie są dostępne na stronach internetowych Conrad Hotels i Waldorf Astoria na Facebooku, gdzie towarzyszą treściom i komentarzom wpływowych blogerów zajmujących się luksusowymi obiektami: Palomy Contreras z LaDolceVitaBlog.com i Christine Lu z ChristineLu.com.
Gospodarzem serii jest John T.A. Vanderslice szef globalnej marki Hilton Worldwide. Filmy przedstawiają wywiady z luminarzami światowej mody, mediów, gastronomii, turystyki i sztuki, między innymi z projektantem Tommy Hilfigerem, restauratorem Danny Meyerem i Stevem Sadove dyrektorem naczelnym Saks, Inc.
„Luksusowy rynek doświadcza post recesyjnej reinkarnacji, ale nie pojawiła się nawet jedna wizja tego nowego luksusu,” powiedział Vanderslice. „Manifest Luksusu” jest okazją do poznania zmian wizerunku naszego przemysłu bezpośrednio prezentowanych przez uznanych liderów tegoż przemysłu. Jednakże nie tylko słuchamy tego, co oni mają do powiedzenia. Zamierzamy skorzystać z kluczowych wniosków nasuwających się z obejrzenia przedstawionego materiału dla kształtowania marki i operacyjnych inicjatyw w Waldorf Astoria i Conrad Hotels & Resorts.”
Serial zdążył już przedstawić kilka kluczowych tematów, do których należą: · Przede wszystkim pracownicy – zadowoleni, wyposażeni w szeroki zakres samodzielności pracownicy gwarantują doskonałą obsługę · Doznania ponad materializmem – post-recesyjny prawdziwy luksus oznacza czerpanie przyjemności i dzielenie się unikalnymi osobistymi doznaniami nie zaś akumulację posiadania czegoś · Obsługa nie jest równoznaczna z gościnnością – Obsługa jest jednokierunkowym procesem technicznym spełniającym określone i zdefiniowane standardy, natomiast gościnność zakłada dwukierunkowość relacji pracownika z klientem dla wykreowania prawdziwie luksusowych doznań · Czas jest największym luksusem – Wyjątkowa luksusowa obsługa uprzedza i natychmiast realizuje potrzeby gościa
Powyższe tematy, na równi z opiniami gości i wskazówkami z internetowych rozmów związanych z „Manifestem Luksusu” będą włączane do nowych inicjatyw obsługowych projektowanych przez Hilton Worldwide Luxury Brands.
|