Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hyatt Hotels w hollywoodzkim stylu

Aktualności hotelarskie ze świata


Hyatt Hotels w hollywoodzkim stylu


Dodano: 2011-05-17

Drukuj

Wyślij



Hyatt Regency Century Plaza, Los Angeles


Jak duży wpływ na klientów ma reklama, marketing i ekspozycja wyspecjalizowanych produktów w mediach? Jak Hollywood może wzbogacić taki produkt?

Turyści oglądają reklamy na lotniskach, na biletach uprawniających do wejścia na pokład samolotu, w prasie i we wszelkiego rodzaju sponsorowanych przedsięwzięciach korporacyjnych i non-profit, ale czy mają one wpływ na hotelową sprzedaż?

Jest to dokładnie to samo pytanie jakie zadali sobie Hyatt Hotels & Resorts kiedy wchodzili we współpracę z filmowcami z Hollywood w celu nakręcenia produkcji dokumentalnej, która weszła niedawno na ekrany.

W filmie zatytułowanym „Najlepszy film, jaki został kiedykolwiek sprzedany (The greatest movie ever sold)”, twórca filmowy Morgan Spurlock przygląda się temu jaką rolę odgrywa ekspozycja produktów specjalnych w mediach, reklama i marketing w podejmowaniu decyzji zakupowych przez przeciętnego klienta w nowoczesnym świecie. „The greatest movie ever sold” zadebiutował na festiwalu Sundance Film Festival. Film został całkowicie sfinansowany poprzez zawartą w nim ukrytą reklamę wielkich przedsiębiorstw, włącznie z pokaźnym wkładem inwestycyjnym ze strony Hyatta. Chociaż Hyatt nie chce zdradzić jak dużo pieniędzy zainwestował w produkcję filmu, to korzyści mogą okazać się wyższe niż koszty.

Hyatt pokazał w filmie trzy hotele – Hyatt Regency Century Plaza w Los Angeles, Andaz 5th Avenue w Nowym Jorku i Grand Hyatt Sao Paulo – promując jednocześnie diamentowe członkostwo w programie Hyatt Gold Passport. Nakręcono również komercyjny spot w Grand Hyatt New York, jako część filmu.



Film przenosi publiczność za kulisy prezentacyjnych spotkań public relations, a także spotkań sprzedażowych i marketingowych, jesteśmy także w gabinetach zapracowanych dyrektorów starających się stworzyć zainteresowanie swoimi produktami. Jest to humorystyczna – a w niektórych przypadkach emocjonalnie przytłaczająca – prezentacja tego, w jaki sposób marki handlowe próbują wyróżniać się spośród konkurencji podejmując wysiłki w celu pozyskania klientów.

Inne marki obecne w filmie to Jet Blue Airways, Old Navy, Aruba Tourism Board i różni inni detaliści. Każda z marek obecna w filmie, włącznie z Hyattem, podpisała umowy sponsorskie ze Spurlockiem określające ilość czasu dostępnego w filmie.


Źródło: Hyatt Corporation


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji