Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hyatt Hotels w hollywoodzkim stylu | Aktualności hotelarskie ze świata
Hyatt Hotels w hollywoodzkim stylu
|
Hyatt Regency Century Plaza, Los Angeles
|
Jak duży wpływ na klientów ma reklama, marketing i ekspozycja wyspecjalizowanych produktów w mediach? Jak Hollywood może wzbogacić taki produkt?
Turyści oglądają reklamy na lotniskach, na biletach uprawniających do wejścia na pokład samolotu, w prasie i we wszelkiego rodzaju sponsorowanych przedsięwzięciach korporacyjnych i non-profit, ale czy mają one wpływ na hotelową sprzedaż?
Jest to dokładnie to samo pytanie jakie zadali sobie Hyatt Hotels & Resorts kiedy wchodzili we współpracę z filmowcami z Hollywood w celu nakręcenia produkcji dokumentalnej, która weszła niedawno na ekrany.
W filmie zatytułowanym „Najlepszy film, jaki został kiedykolwiek sprzedany (The greatest movie ever sold)”, twórca filmowy Morgan Spurlock przygląda się temu jaką rolę odgrywa ekspozycja produktów specjalnych w mediach, reklama i marketing w podejmowaniu decyzji zakupowych przez przeciętnego klienta w nowoczesnym świecie. „The greatest movie ever sold” zadebiutował na festiwalu Sundance Film Festival. Film został całkowicie sfinansowany poprzez zawartą w nim ukrytą reklamę wielkich przedsiębiorstw, włącznie z pokaźnym wkładem inwestycyjnym ze strony Hyatta. Chociaż Hyatt nie chce zdradzić jak dużo pieniędzy zainwestował w produkcję filmu, to korzyści mogą okazać się wyższe niż koszty.
Hyatt pokazał w filmie trzy hotele – Hyatt Regency Century Plaza w Los Angeles, Andaz 5th Avenue w Nowym Jorku i Grand Hyatt Sao Paulo – promując jednocześnie diamentowe członkostwo w programie Hyatt Gold Passport. Nakręcono również komercyjny spot w Grand Hyatt New York, jako część filmu.
Film przenosi publiczność za kulisy prezentacyjnych spotkań public relations, a także spotkań sprzedażowych i marketingowych, jesteśmy także w gabinetach zapracowanych dyrektorów starających się stworzyć zainteresowanie swoimi produktami. Jest to humorystyczna – a w niektórych przypadkach emocjonalnie przytłaczająca – prezentacja tego, w jaki sposób marki handlowe próbują wyróżniać się spośród konkurencji podejmując wysiłki w celu pozyskania klientów.
Inne marki obecne w filmie to Jet Blue Airways, Old Navy, Aruba Tourism Board i różni inni detaliści. Każda z marek obecna w filmie, włącznie z Hyattem, podpisała umowy sponsorskie ze Spurlockiem określające ilość czasu dostępnego w filmie.
Źródło: Hyatt Corporation
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |