Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Jumeirah planuje agresywne otwarcia w 2011 roku | Aktualności hotelarskie ze świata
Jumeirah planuje agresywne otwarcia w 2011 roku
|
Jumeirah Zabeel Saray, Dubaj
|
Jumeirah Group, hotelowa firma luksusowych hoteli z siedzibą w Dubaju i jednocześnie członek Dubai Holding konsekwentnie raportowała o wysokich wskaźnikach obłożenia swoich hoteli w Dubaju w pierwszych czterech miesiącach 2011 roku, a średnie stawki za pokój w tym okresie systematycznie rosły.
Prym w tym trendzie wiódł Madinat Jumeirah – The Arabian Resort, gdzie wskaźnik RevPAR wzrósł o 12 %, a średnia stawka za pokój o 10 % w porównaniu z takim samym okresem ubiegłego roku. Madinat Jumeirah składa się z trzech hoteli – Al Qasr, Mina A’Salam i Dar Al Masyaf.
Podobne wzrosty najważniejszych wskaźników odnotowały: jeden z najbardziej luksusowych hoteli na świecie Burj Al Arab, Jumeirah Beach Hotel i WildWadi. Wzrostem wskaźników mogą się pochwalić również hotele rozlokowane za granicami: Jumeirah Emirates Towers, Jumeirah Carlton Tower w Londynie, Jumeirah Lowndes Hotel, New York Jumeirah Essex House.
W pierwszych czterech miesiącach 2011 roku otwarto trzy nowe markowe obiekty Jumeirah: Jumeirah Zabeel Saray na Palm Jumeirah w Dubaju; Jumeirah Himalayas Hotel w Szanghaju; i Jumeirah Dhevanafushi na Malediwach. Firma zamierza otworzyć jeszcze kilka nowych hoteli w tym roku: Jumeirah w Etihad Towers w Abu Dhabi; Jumeirah Frankfurt w Niemczech; Jumeirah Messilah Beach Hotel & Spa w Kuwejcie; Jumeirah Bilgah Hotel w Baku; Jumeirah Creekside Hotel w Dubaju; i Jumeirah Vittaveli na Malediwach.
Prezes Jumeirah Group, Gerald Lawless, powiedział w trakcie konferencji Arabian Hotel Investment Conference (AHIC), “Jest to rok, w którym Jumeirah staje się w pełni dojrzałą firmą. Wychodzimy ostatecznie z marką Jumeirah poza Dubaj, Londyn i Nowy Jork wraz z naszą obietnicą Innego Pobytu, na ekscytujące nowe rynki w Europie, Bliskim Wschodzie i Azji. Dostrzegamy, że rynek luksusowych hoteli zaczyna wydobywać się z dwuletniego okresu stagnacji i czujemy, że Jumeirah na tym skorzysta otwierając nowe portfolio luksusowych obiektów, przynosząc ze sobą świeżą ofertę dla klientów i budując reputację marki w zakresie doskonałości obsługi, na nowych rynkach.”
Źródło: Jumeirah Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |