Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Four Points szybko rozwijająca się marka... | Aktualności hotelarskie ze świata
Four Points szybko rozwijająca się marka Starwooda debiutuje na Dominikanie
|
Umowa franczyzowa z Puntacana Group na hotel Four Points by Sheraton zawarta
|
Otwierający swe podwoje zimą 2012 roku Four Points by Sheraton Punta Cana będzie pierwszą amerykańską i międzynarodową marką na Dominikanie. Hotel będzie strategicznie zlokalizowany w obrębie centrum handlowego Puntacana Village.
Kontynuując swoją energetyczną ekspansję, szybko rozwijająca się marka Four Points by Sheraton zadebiutuje przyszłej zimy w Republice Dominikany, zakomunikowała jej firma macierzysta Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc.
122-pokojowy hotel zaoferuje gościom idealną lokalizację w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska – w obrębie centrum handlowego Puntacana Viallage. Four Points by Sheraton oferował będzie całodzienne wyżywienie, prywatny basen, całodobowe centrum biznesowe i w pełni wyposażone centrum fitness.
„Komfort, wartość i styl Four Points okazały się wielkim hitem wśród biznesowych i wypoczynkowych turystów na całym świecie w związku z czym mamy przyjemność zaprezentowania naszej marki na tak dynamicznym rynku,” powiedział Brian McGuiness, pierwszy wiceprezes Specialty Selected Brands Starwooda. „Wraz z dostępem do swojej ulubionej międzynarodowej marki, podróżni będą mogli oprócz tego skorzystać z oferty handlowej centrum Punta Cana.”.
Marka Four Points otworzyła ostatnio swój 159 hotel ugruntowując swoje miejsce trzeciej pod względem wielkości marki Starwooda. W Four Points goście mogą cieszyć się autentycznymi wartościami gwarantowanymi jakością obsługi i nowoczesnym stylem obiektów hotelowych. Four Points oferuje gościom we wszystkich swoich hotelach bezpłatną butelkowaną wodę, bezpłatny bezprzewodowy internet w miejscach publicznych i bezpłatny dostęp do internetu w pokojach hotelowych.
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |