Symboliczny hotel na Majorce przekształcił się w 2011 roku w ‘hotel tylko dla dorosłych’, wyłącznie dla osób powyżej 15 roku życia zapewniając gościom zróżnicowane i bardziej intymne doświadczenia w bardziej stonowanym otoczeniu.
Jednocześnie, Melia de Mar Hotel, dodał do swojej oferty nowe usługi i udogodnienia, jak również bardziej spersonalizowane usługi dla klientów spełniające potrzeby i preferencje dorosłej klienteli.
Transformacją objęto wszystkie hotelowe pokoje wyposażając je w ekspresy Nespresso, stacje dokujące iPodów, bezprzewodowe aparaty telefoniczne i inne urządzenia dostępne na życzenie takie jak eBooki lub iPady. Pokoje typu ‘level’, najbardziej ekskluzywne pokoje oferowane przez markę Melia, także gwarantują dodatkowe udogodnienia takie jak osobiste przyjęcie do pokoju, bezpłatny dostęp do zabiegów w YHI Spa, bezpłatny bar i przekąski w prywatnym barze koktajlowym lub łóżka z Bali ustawione tuż przy basenie.
Usługi konsumpcyjne oferowane są a la carte w nowej restauracji Q4 serwującej zdumiewającą kombinację kuchni hiszpańskiej z japońską; doskonały wybór koktajli proponuje Gabi Bar & Q Lounge; co tydzień goście zapraszani są na degustację produktów delikatesowych.
Melia de Mar proponuje także specjalne chwile z relaksem dla dorosłych, takie jak „Doświadczenie Jacuzzi” lub „Nocne Spa”: choreograficzny masaż z widokiem na morze przy świetle księżyca.
Nowa koncepcja „tylko dla dorosłych” jest kolejną oznaką zaangażowania Sol Melia w różnicowanie swojej marki i dywersyfikację jej produktów oraz usług dla zadowolenia potrzeb różnego rodzaju gości, wprowadzania innowacyjności w design atrybutów marki i zapewniania bardziej ekskluzywnych i spersonalizowanych doświadczeń wakacyjnych co gwarantuje spełnianie oczekiwań ich gości w wysoce konkurencyjnym otoczeniu
Źródło: Sol Melia Hotels