Jumeirah Group, hotelarska firma z siedzibą w Dubaju będąca członkiem holdingu Dubaj, zaprezentowała swoje pierwsze reklamowe wideo przeznaczone dla mediów społecznościowych zachęcające do odwiedzin w Burj Al Arab, najbardziej luksusowym hotelu na świecie.
Jednominutowe wideo zaprasza osoby uwielbiające luksus do „wyrwania się z codzienności” i oddaniu się rozkoszom pobytu w luksusowym hotelu. Naśladując skoczka, który oddaje skok z dachu hotelu do Zatoki Arabskiej, reklama zachęca gości do zanurzenia się w nieporównywalnym z niczym na świecie luksusie.
Wideo nie tylko pokazuje kultowe wnętrza Burj Al Arab, ale przyciąga również uwagę do panoramicznych widoków dostępnych z hotelu, pełnych przepychu wnętrz i luksusowych ośrodków. Hotelowe lądowisko helikopterów, bar Skyview, Club Suite, Assawan Spa i Centrum Zdrowia można w migawkach zobaczyć w tym krótkim filmie wideo. Dostrzec tam można także wiele restauracji dla koneserów sztuki kulinarnej i basen z widokiem na linię horyzontu, w miarę jak kamera pokazuje drogę śmiałego skoczka podróżującego z otchłani niebieskich do morza.
Burj Al Arab został zaprojektowany w formie przypominającej napięty żagiel, a jego wysokość sięga 321 metrów. Jest to jedna z najczęściej fotografowanych konstrukcji i nieustannie zdobywa laury najbardziej luksusowego hotelu na świecie charakteryzującego się recepcjami na każdym piętrze, 24-godzinną obsługą kamerdynerską, flotą Rolls-Royce’ów do dyspozycji swoich gości i prywatną plażą. 202 luksusowe apartamenty mają od 170 do 780 metrów kwadratowych powierzchni z deszczowymi prysznicami i Jacuzzi w każdym a nich, jest tam także sześć restauracji i lokale z usługami bankietowymi.