Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Sheraton Hotels uruchamia nową kontynuacyjną... | Aktualności hotelarskie ze świata
Sheraton Hotels uruchamia nową kontynuacyjną kampanię reklamową po rebrandingu marki
|
Club Lounge w Hotel Sheraton Sopot
|
Sheraton Hotels & Resorts zaprezentował swoją nową, wartą 20 milionów dolarów, kampanię „Meet You There” (Spotkamy Cię Tam) stworzoną w celu wsparcia sukcesu ostatniego, trwającego trzy lata, przeprowadzonego kosztem kilku miliardów dolarów, rebrandingu marki. Starwood poświęcił ostatnich kilka lat na renowację i przebudowę jednej ze swoich kultowych marek i obecny standing Sheratona jest lepszy niż kiedykolwiek, a jego portfolio jest najbogatsze w historii.
Sheraton zdobywa kolejne porcje rynku, RevPAR ma tendencję wzrostową, a wyniki poziomu zadowolenia gości są najwyższe w historii marki sygnalizując, że goście zauważyli zmiany i ponownie odkrywają Sheratona.
Jako część działań zmieniających wizerunek marki, każdy aspekt nowego doświadczenia gości Sheratona został zaprojektowany tak, by promować ich społeczne współdziałanie i jednoczenie klientów marki. W rezultacie, kampania „Meet You There” wykorzystuje zabawne slogany i metaforykę dla zaprezentowania kluczowych elementów najnowszej przebudowy marki, która już wywarła wrażenie na gościach, np. Link@SheratonSM realizowane z Microsoftem, Sheraton Fitness zaprogramowany przez Core Performance i wzbogacone hotelowe lobby.
Kreatywna wizja kampanii została sprokurowana rosnącym popytem ze strony turystów na społecznie zaprojektowane przestrzenie i udogodnienia. Slogan „Meet You There” działa jak zaproszenie do doświadczenia kluczowych elementów marki poprzez inteligentne nagłówki i energetyzujące wizerunki osób gromadzących się w różnych otoczeniach. ”Wi-Fi, Mai-Tai, Say Hi” (bezprzewodowy internet-rodzaj koktajlu-przywitaj się) obrazuje jednoczenie się ludzi, natomiast „Body for Business” (ciało dla biznesu) odzwierciedla wagę kondycji zdrowotnej i fitness w trakcie podróży biznesowych, a „How to Hotel” (którędy do hotelu) podkreśla korzyści dla podróżnych wynikające z możliwości skorzystania z usług oferowanych w bogato wyposażonym hotelowym lobby.
Przy tworzeniu kampanii reklamowej Sheraton współpracował z agencjami Publicis Groupe – Razorfish i Kaplan Thaler Group – w zakresie budowania strategii tej kampanii.
Źródło: Sheraton Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |