Kolejna sieć dołączyła do grona tych, które sprzedają online swoje akcesoria hotelowe. Po Westinie, Marriottcie i Hiltonie, eraz Hyatt otworzył w sieci sklep internetowy HyattAtHome.com. Oferuje tam swoim gościom wysokiej jakości produkty, występujące w hotelach Hyatta.
“Goście oczekują pierwszorzędnych produktów w swoich pokojach” – powiedział Joan Lowell, vice prezes dystrybucji elektronicznej w Hyatt Hotels Corporation. “Teraz będą mogli zabrać te produkty do swoich domów i poczuć Hyatt Touch, kiedykolwiek będą chcieli”.
HyattAtHome.com proponuje całkowicie wyposażone Hyatt Grand Bed, jego poszczególne elementy (materace, poduszki, kołdry, prześcieradła itp.), kolekcje ekskluzywnej bielizny pościelowej, akcesoria łazienkowe (prysznice, szlafroki, ręczniki, szampony, kremy) oraz fotele, radia, budziki, maty do ćwiczeń czy torby podróżne.
Źródło: Hyatt Hotels & Resorts
|