Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Dziesięć czołowych trendów w hotelach butikowych | Aktualności hotelarskie ze świata
Dziesięć czołowych trendów w hotelach butikowych
|
Historyczny hotel butikowy w Luang Prabang, Laos
|
Delegaci na inauguracyjny Szczyt Hoteli Butikowych uczestniczyli w interesującej dyskusji o przyszłych kierunkach sektora, w panelu obejmującym wiodące osobistości ze świata przemysłu, dzielącymi się spostrzeżeniami o dziesięciu czołowych trendach butikowego rynku.
W panelu wzięli udział: Ben Elliot, założyciel Quintessentially; Catherine Martin, zastępca redaktora naczelnego Sleeper Magazine; Philippe Bijiaoui z Hotelu Missoni; Mark Cannata szef dziedzictwa kulturowego w HOK Architects i Andrew Coutts, prezes i dyrektor naczelny ILM Group. Sesję prowadził Russell Kett, dyrektor zarządzający z HVS London.
A oto 10 butikowych najnowszych i najmodniejszych wyzwań:
· Doświadczenie i integracja: Goście butikowego hotelu poszukują czegoś innego, zamiast produktu masowego. Zasadniczą sprawą jest dostarczenie im doświadczenia, które będą z przyjemnością wspominali i jest to ważniejsze od szczegółów projektowych. · Kluby: Staraj się zwiększyć liczebność członków klubów zrzeszonych w hotelach butikowych, szczególnie na kluczowych rynkach miejskich, takich jak: Londyn i Nowy Jork · Troska o środowisko naturalne: Istnieje mała, ale rozwijająca się grupa świadomych w zakresie ochrony środowiska, turystów, zatroskanych zbyt wysoką emisją dwutlenku węgla. Hotele butikowe mogą o nich zadbać na wiele różnorodnych sposobów, serwując sezonowe potrawy o lokalnym, naturalnym składzie surowcowym, umożliwiając gościom kontrolę zużywania przez nich energii. Ważne jest również, aby nie być zbyt agresywnym w promowaniu tematyki środowiskowej. · Butiki stają się ekonomiczne: Aż do chwili obecnej hotele butikowe działały w obrębie górnego poziomu skali cen, ale istnieją ogromne możliwości dla hoteli ekonomicznych, oferowania bardziej wyrazistego, mniej ujednoliconego doświadczenia. · Technologia wewnątrz pokoju: Ważne jest, aby hotele butikowe oferowały gościom, co najmniej tak dobrą technologię, jaką dysponują oni w swoim domu, ale musi ona być praktyczna i przyjazna dla użytkowników. · Autentyczność: Hotele butikowe są szczególnie związane z adaptacjami historycznych i interesujących budynków. Dokonując tych adaptacji z dbałością o stosowane do tego celu materiały i oryginalną strukturę, hotele te mogą znaleźć się wśród najbardziej ekologicznych i autentycznych obiektów w kategoriach architektury środowiskowej. · Różnorodność: Butiki mogą wykorzystywać swoją elastyczność i niezależność poprzez zapewnianie indywidualnie projektowanych pokoi gościnnych zamiast oferty standardowej. · Charakter miejsca, a nie marka: Goście hotelu butikowego poszukują współdziałania z nim samym i pasjonatami, którzy go prowadzą i świadczą wspaniałe usługi, a nie znanej firmy lub międzynarodowej marki · Butikowe B&B: Istotny trend ku oferowaniu usługi B&B w wyróżniających się, stylowych obiektach z bogatym wyborem dodatkowych usług, takich jak: odwiedziny u szefa kuchni, degustacja win, itd. · Stylowe hotele: Międzynarodowe firmy będą walczyć o odtworzenie prawdziwie butikowego doświadczenia i coraz bardziej będą koncentrowały się na stylowym modelu 100, 200 pokojowych hoteli, wykorzystując ekonomiczny efekt skali i doświadczenia zarządcze.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |