Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Metamorfoza sieci Formule 1 | Aktualności hotelarskie ze świata
Metamorfoza sieci Formule 1
|
Kokonowy Pokój w hotelach Formule 1
|
Formule 1, sieć która zrewolucjonizowała ekonomiczną turystykę, przedstawiła w Australii swoją nową koncepcję pokoi „kokonowych”. Pierwszymi hotelami Formule 1 prezentującymi tę koncepcję były hotele w Canberze, Campbelltown i Wentworthville.
F1 Campbelltown był w ogóle pierwszym obiektem Formule 1 w Australii, a jego modernizację połączono z obchodami 20-lecia działalności grupy Accor, przypadającymi w tym miesiącu.
Pokój Kokonowy jest pokojem bardziej stylowym i kojącym z łagodną kolorystyką, zaokrąglonymi kształtami wyposażenia i balsamicznym oświetleniem, jak również z dodatkową przestrzenią przechowalniczą. Wraz z podłogami wyglądającymi, tak jak by były wykonane w drewnie, telewizorami z płaskimi ekranami i dodatkowymi kanałami, łącznością internetową i naciskiem położonym na ochronę środowiska, Kokonowy Pokój dostał nagrodę Najlepszego Projektu Wnętrza na gali European Hotels Design Awards i stanowi prawdziwą metamorfozę marki, która rozpoczęła swą działalność w 1984 roku.
Nowe pokoje charakteryzują się mocnymi punktami w zakresie dbania o środowisko naturalne dysponując prysznicami i toaletami dozującymi zużycie wody, recyklingowymi materiałami używanymi do produkcji wyposażenia i ekonomicznym oświetleniem.
„Marka Formule 1 zrewolucjonizowała turystykę ekonomiczną poprzez ofertę pokoi z łazienkami umożliwiającymi komfortowe zakwaterowanie jednej, dwu lub trzech osób, po przystępnej cenie,” powiedział Simon McGrath, wiceprezes Accor Australia. „Wprowadzenie koncepcji Pokoju Kokonowego jest następną rewolucją w marce i podkreśla jak marka stara się modernizować pod kątem wzrastających, wyrafinowanych potrzeb dzisiejszych turystów.”
Pokoje Kokonowe zostaną wprowadzone we wszystkich dwudziestu obiektach Formule 1 w Australii, w ciągu kilku najbliższych lat. Popularne wśród podróżujących rodzin, grup sportowych i par, hotele Formule 1 proponują niższe ceny, tak aby turyści mogli wydać więcej na inne atrakcje, restauracje i wydarzenia w konkretnej lokalizacji turystycznej. Hotele są zazwyczaj lokowane w pobliżu lotnisk lub innych węzłów transportowych i wielkich miast. Formule 1 posiada obecnie ponad 80 hoteli na pięciu kontynentach. W Europie reprezentuje ją marka Etap z siecią około 420 hoteli.
Źródło: Accor Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |