Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton planuje uruchomienie wirtualnego... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hilton planuje uruchomienie wirtualnego pięciogwiazdkowego hotelu
|
Hilton Sanya Resort & Spa
|
Beijing Perfect World, internetowy producent gier i operator, podpisał umowę z Hilton Worldwide w Chinach, w celu stworzenia unikalnego, wirtualnego pięciogwiazdkowego hotelu w popularnej grze internetowej firmy Perfect World, „Hot Dance Party”.
Wydana w 2008 roku Hot Dance Party jest pierwszą trójwymiarową masową internetową grą firmy Perfect World. Wraz z ekscytującą grafiką, wieloma systemami innowacyjnymi i ciągłym uzupełnianiem bogactwa zawartości od momentu jej pierwszego rozruchu, gra ta jest uwielbiana i wspierana przez licznych graczy.
Hilton Sanya Resort & Spa jest pierwszym hotelowym kurortem marki Hilton w Chinach. Dla uczczenia pięciolecia swego istnienia Hilton Sanya Resort & Spa będzie współpracował z firmą Perfect World w konstrukcji wirtualnego pięciogwiazdkowego hotelu wykorzystującego wizerunek Hilton Sanya Resort & Spa w grze Hot Dance Party.
Od wirtualnego hotelu oczekuje się dostarczania wspaniałych wakacyjnych doświadczeń przenoszonych z rzeczywistego świata do internetowej, wirtualnej rzeczywistości. Wspólne przedsięwzięcie jest przykładem znakomitej współpracy pomiędzy dwoma liderami: internetowych gier i sektora hotelowego, który stworzy pomysłowy pomost pomiędzy światem wirtualnym, a rzeczywistym.
Komentując tę współpracę, wiceprezes firmy Perfect World, Yuyun Wang powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągnięcia tej strategicznej współpracy z firmą Hilton w Chinach. Jako jedna z najbardziej wpływowych hotelowych marek w dzisiejszym świecie, Hilton może się pochwalić znakomitą rozpoznawalnością i rozwojem w Chinach i jest zdecydowana na przyciąganie młodszych i kierujących się modą klientów; w tym względzie mamy podobne zapatrywania i wspólną wizję. Integrując nasze unikalne zasoby wspólne organizowania markowych czynności osiągniemy pozytywne i wzajemnie korzystne wpływy na wartości naszych marek.” W podobnym tonie wypowiedział się Timothy Soper, wiceprezes ds. operacyjnych Hiltona w Chinach.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |