Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Kampania Melia Hotels promuje pozytywne myślenie | Aktualności hotelarskie ze świata
Kampania Melia Hotels promuje pozytywne myślenie
|
Hotel Melia Madrid Princesa, Hiszpania
|
Nowa kampania Melia Hotels & Resorts zatytułowana „Witaj w Zarządzaniu Życiem firmy Melia, ponieważ życie jest najważniejszą podróżą” jest inspirowana zadowoleniem i dobrym samopoczuciem gości i powiązana z powołaniem usługowym oraz doświadczeniami gwarantowanymi przez firmowe hotele.
Przekaz i wizerunek kampanii wraz z towarzyszącymi informacjami o produktach i usługach firmy Melia, sugerują postrzeganie dobrego samopoczucia kształtującego „firmowe doświadczenie’, w którym zadowolenie gościa jest czołowym priorytetem. Kampania eksponuje wszystkie kluczowe atrybuty marki (takie jak The Level, YHI Spa, Kids & Co, Romance by Melia i Power Meetings) poprzez różnego rodzaju porady osiągania zadowolenia.
Melia Hotels & Resorts zaangażowały doktora i wykładowcę Mario Alonso Puiga, eksperta w dziedzinie ludzkiej świadomości, dla wprowadzenia w październiku i listopadzie trzech wzorcowych kategorii pozytywnego myślenia w Hotel Melia Madrid Princesa, Hotel Melia White House (Londyn) i Hotel Melia Berlin. Dr Alonso Puig, członek Amerykańskiej Akademii Nauk ds. Postępu Naukowego, jest jednym z najbardziej popularnych ekspertów na tym polu, a jego wykłady dotyczące przywództwa, kreatywności i zmian zarządzania cieszą się popytem wśród instytucji i liderów biznesu.
Kampania marki jest również obecna w sieciach społecznościowych oraz na stronie internetowej www.melia-hotels.com/life, oferując użytkownikom warsztaty zaznajamiające z wykorzystywaniem technik przekazywanych przez Life Management w powiązaniu z produktami i usługami marki.
Źródło: Melia Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |