Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Sprzedaż roczna Relais & Chateaux rośnie o 22,8... | Aktualności hotelarskie ze świata
Sprzedaż roczna Relais & Chateaux rośnie o 22,8 procent
|
Chateau de Rochegude, obiekt Relais and Chateaux, Francja
|
Relais & Chateaux, uznane międzynarodowe Stowarzyszenie hotelarzy, restauratorów i szefów kuchni poinformowało o swoich przychodach w wysokości 86 milionów euro, lub około 122 milionów dolarów, za dwunastomiesięczny okres kończący się 30 czerwca 2011 roku, co stanowi wzrost o 22,8 procent w porównaniu do roku ubiegłego.
Centralne Rezerwacyjne centrum zgłoszeniowe Stowarzyszenia zarezerwowało ponad 226,000 noclegów, które wzrosły o 13 % w stosunku do roku ubiegłego, przy średniej rezerwacji wartej 869 euro lub 1235,59 dolarów, której średni czas wynosił 2,25 dnia. Szczególnie silny wzrost zarejestrowano na rynku amerykańskim, przy wzroście rezerwacji o 42 procent i liczbie rezerwacji ogółem – 4,666. W okresie sprawozdawczym wzrosła również liczba sprzedanych talonów podarunkowych, prezentów i pakietów specjalnych.
Jaume Tapies, prezes zarządu, powiedział, „Zakończenie tego roku z tak pozytywnymi rezultatami jest niezmiernie satysfakcjonujące dla Stowarzyszenia i naszych członków. Przechodziliśmy przez okres globalnego kryzysu w przemyśle turystycznym. Powraca zaufanie klientów i nasze kluczowe rynki w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Francji odzyskują swe siły, o czym świadczy zachęcający wzrost liczby rezerwacji. Zrejestrowaliśmy istotny wzrost przychodów i silny wzrost ilości naszych członków i sądzę iż pod strategicznym przywództwem Stowarzyszenia, poziom doskonałości naszych obiektów i osobistego zaangażowania naszych hotelarzy, restauratorów i szefów kuchni liczba naszych członków będzie rosła w dalszym ciągu.”
Działając w zgodzie ze swoją misją rozpowszechniania unikalnej „sztuki życia” na całym świecie, Relais & Chateaux przyjęło 40 nowych członków w sześciu nowych krajach i ośmiu nowych wielkich miastach. Stowarzyszenie kontynuowało swoją ekspansję w Azji i obu Amerykach, a także wzmocniło swą obecność w Europie wraz z „Routes du Bonheur” lub unikalnymi trasami podróży, które dostarczają klientom najlepszych sposobów na zwiedzanie poszczególnych regionów.
Marka podejmuje działania dla utrzymania swej mocnej pozycji w zakresie technologicznych innowacji poprzez swoją stronę internetową www.relaischateaux.com. dostępną w 7 językach włącznie z japońskim i mandaryńskim i może się pochwalić liczbą 550,000 unikalnych odwiedzających w okresie miesięcznym. Zmodernizowana aplikacja dla iPhone’ów została załadowana ponad 75,000 razy – średnio 20,000 na miesiąc. Marka rozwinęła również swoją działalność w mediach społecznościowych legitymując się 20,000 zwolenników na Facebooku, a na Twitterze zarejestrowano 2,000 obserwatorów.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |