Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Wewnątrz testowej kuchni Marriotta:... | Aktualności hotelarskie ze świata
Wewnątrz testowej kuchni Marriotta: wypróbowywanie koncepcji nowego Bistro w Courtyardzie.
|
Courtyard by Marriott nowa koncepcja hotelowego Bistro
|
Kilkanaście tygodni temu w siedzibie Marriotta odbyło się spotkanie dyrektorów hoteli w celu zapoznania się z Testową Kuchnią Marriotta, w której przygotowuje się, tworzy i testuje dania dla ponad 1,000 restauracji w hotelowym łańcuchu.
W trakcie spotkania jego uczestnicy przekazali swoje opinie odnośnie dań przygotowanych według nowej koncepcji Bistro „Jedz. Pij. Kontaktuj się.”, którą po raz pierwszy zaprezentowano w 2007, i która ma być wprowadzona w życie na całym terytorium Stanów Zjednoczonych w hotelach marki Courtyard, do 2012 roku. W chwili obecnej koncepcję Bistro wprowadziło u siebie 338 hoteli.
Dzisiejszym turystom oferuje się szybkie dania na wynos spopularyzowane przez takie sieci, jak Panera, Atlanta Bread Company, a nawet Starbucks, zamiast poświęcenia chwili czasu na czerpanie radości ze swojego codziennego, składającego się z kilku dań, posiłku. Ponadto, jak zauważyli dyrektorzy, hotelowi goście życzą sobie dostosowywanych indywidualnie opcji, zdrowych składników potrawy, integracji z mediami i możliwości zabrania posiłku na wynos, jeżeli zachodzi taka potrzeba. Aby zaspokoić całodobowe potrzeby komunikacyjne Bistro oferuje możliwość załadowania telefonu komórkowego, bezpłatny Wi-Fi, typowe ustawienia „podów” adresowane do turystów biznesowych, którzy potrzebują szybko cichego miejsca na spotkanie.
W systemie będzie można zamówić potrawy na zimno i na ciepło w porze śniadań i obiadów oraz dodatkowo koktajle wieczorem. Pięć poziomów cen gwarantuje, że typowe danie nie będzie kosztowało więcej niż w przedziale 12-15 dolarów, zapewniając ich dostępność. Sezonowe promocje zapewnią świeżość oferty i dostarczą często podróżującym turystom możliwość różnorodnego wyboru, podczas gdy marki związane z firmami takimi, jak Starbucks, Sam Adams i Stella Artois sprawiają, iż turyści mają poczucie, że wydają swoje pieniądze tylko na nazwy produktów.
Cel? Zatrzymanie turystów w hotelach w porze spożywania posiłków, dostarczając im świeżych potraw odpowiadających ich gustom i zasobności.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |