Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hotele wyposażają swoje obiekty w mydła... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hotele wyposażają swoje obiekty w mydła stanowiące nieodpartą pokusę dla gości
|
Kosmetyki marki Peter Thomas Roth
|
Cheryl Cortez zachęca do korzystania z usług hotelowego łańcucha W. Nie chodzi jej o wystrój pokoi lub obsługę klienta, a o mydełka Bliss, szampony i płyny toaletowe. „Podwędziłam wszystkie sześć” mówi 37-letnia Cortez, specjalistka korporacyjnego objazdowego marketingu w Edina, w stanie Minnesota, o produktach kąpielowych marki Bliss stanowiących wyposażenie hotelowej łazienki
„Pamiętam, że powiedziałam swoim znajomym przy śniadaniu, że powinni także je ze sobą zabrać i podarować swoim dziewczynom, żonom lub mnie,” mówi o swoim ostatnim pobycie w W w Nowym Orleanie. „Produkty kąpielowe są tam naprawdę dobre.”
Produkty pielęgnacyjne turystycznych rozmiarów znajdujące się w hotelach są czymś postrzeganym przez wielu turystów, jako pięknie pachnące upominki pożegnalne. Są one również rezultatem globalnego marketingu i licencyjnego partnerstwa wiążącego przemysł kosmetyczny z przemysłem hotelarskim. W świecie, w którym turystom zezwala się na przewożenie minimalnych ilości płynów w swoich bagażach podręcznych, produkty kąpielowe w hotelowych pokojach przyciągają ich uwagę.
Hilton Hotels & Resorts poinformował w maju, że zamówił sześć nowych produktów kosmetycznej marki Peter Thomas Roth, dla 540 hoteli w 78 krajach na całym świecie. Hilton Hotels & Resorts zakończył także dotychczasową czteroletnią współpracę z Crabtree & Evelyn. Kosmetyki marki Crabtree & Evelyn będą teraz dostępne w hotelach marek Embassy Suites i Doubletree.
Nawiązywanie i rozwiązywanie kontraktów jest rezultatem uzgodnień pomiędzy hotelami i ich dostawcami, które często licencjonują nazwy i formułę kosmetyków pielęgnacyjnych, a następnie uruchamiają ich produkcję specjalnie dla hoteli.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |