Dla uczczenia swojej 25 rocznicy Conrad Hotels & Resorts świętują, przedstawiając jednocześnie całkowicie odświeżoną globalną kampanię marketingową. Zapożyczając wzorce ze świata mody, marka wraz ze swoją agencją ds. kreatywności Young & Rubicam (Y & R) stworzyła przełomową kampanię wykorzystującą indywidualizm swoich gości.
Dla wprowadzenia koncepcji w życie, Conrad wynajął słynnego fotografa mody Andersa Overgaarda opowiadającego historię marki poprzez bogato wystylizowane obrazy. Overgaard, który znany jest ze swoich prac publikowanych w Harper's Bazaar, Vanity Fair, Vogue, GQ i Interview, pokazał piękno, lokalną kulturę i finezję oferowane przez Conrad Hotels & Resorts podróżnym na całym świecie.
„Conrad Hotels & Resorts posiada wyjątkową możliwość zaoferowania swoim gościom świata stylu, obsługi i komunikacji,” powiedział John Vanderslice, globalny szef stylowych i luksusowych marek w Hilton Worldwide. „Korzystając z 25 letniego doświadczenia w tworzeniu „Inteligentnego Luksusu” dla naszych gości, Conrad czerpie z niego siłę i żywotność dla całkowicie odświeżonej kampanii promującej swoją markę.”
Kioski z prasą będą zasypywane we wrześniu publikacjami z nowymi reklamami marki przywołującymi energię i humanizm sloganu – „Luksus Bycia Sobą”. Obrazy stylowych podróżnych z całego świata cieszących się z „bycia sobą” wewnątrz i wokół Conrad Hotels & Resorts, przekazują komunikat o inteligentnym, nowoczesnym luksusie z którego słynie Conrad.
Poczynając od września 2011, klienci mogą oglądać kampanijne zdjęcia w prasie z górnej półki, m.in. w: Wall Street Journal Magazine, Esquire, Departures, Conde Nast Traveler, Fortune China, Straits Times i Economist.
Źródło: Conrad Hotels & Resorts