Podczas ostatniej konferencji władze La Quinta ujawniły nowe logo marki oraz plan rozwoju, według którego na nowe hotele przeznaczonych zostanie 350 mln $ przekraczając o 100 mln $ założenia inwestycyjne z 2006 r.
Według prezesa i CEO Wayne’a Goldberga nowe logo – stylizowane na wizerunek słońca – ma być odswieżeniem i unowocześnieniem. Nie odbiegając zbytnio od swoich południowo-zachodnich korzeni, nowe logo jest częścią działań zakrojonych na szerszą skalę aby uczynić z marki bardziej neutralną w lokalizacjach ponieważ kontynuuje wzrost w innych częściach Stanów Zjednoczonych włączając obszary północy kraju.
Nowe logo będzie najpierw wprowadzone w obiektach będących w posiadaniu korporacji a następnie stopniowo w obiektach na licencji w ciągu następnych dwóch do trzech lat. Od razu zacznie się jednak pojawiać w reklamie oraz innych programach marketingowych.
Pod rządami nowego właściciela – firmy Blackstone Group – znacząco wzrósł kapitał na nabywanie obiektów. W 2005 r. – czyli rok przed przejęciem korporacji przez Blackstone – La Quinta wydała 30 mln $ na 3 hotele. Dla odmiany w 2006 r. marka pozyskała 17 obiektów inwestując 255 mln $. Z kolei na rok 2007 szacowane wydatki na nowe obiekty wynoszą 350 mln $ na 20-30 hoteli. Będą to z reguły obiekty na przedmieściach dużych miast np. w Chicago, gdzie obecnie na hotel zostaje adoptowany budynek biurowca oraz przy lotniskach.
Źródło: LaQuinta
|