Interstate Hotels & Resorts, jedna z największych niezależnych firm zarządzających hotelami w USA, ogłosiła powołanie joint venture z The John Buck Company (TJBC) na zbudowanie od 5 do 10 hoteli marki aloft w ciągu następnych 7 lat. Aloft jest nową marką hoteli wprowadzoną przez Starwood Hotels & Resorts Worldwide. TJBC będzie odpowiedzialne za wybór lokalizacji, budowę oraz zarządzanie rozwojem natomiast Interstate będzie operatorem hoteli. Obie firmy będą miały równe udziały w budowanych obiektach.
Spółka Joint venture podpisała już długoterminową umowę franchisingową na dwa pierwsze obiekty: w Rancho Cucamonga (Kalifornia) oraz Nashville (Tennesy). Dobiegają końca formalności związane z ich lokalizacjami. Budowa ma się rozpocząć jeszcze w 2007 r. a otwarcie w 2008 r.
"Określiliśmy już następne atrakcyjne lokalizacje i jesteśmy w trakcie negocjacji” powiedział Paul Novak, szef działu hotelarskiego w TJBC. "Wraz z rozwojem hoteli aloft, nasza załoga będzie w stanie lepiej zaspokajać rosnący popyt podróżujących poprzez oferowanie produktu w rozsądnych cenach. Marka aloft koncentruje się właśnie na nowym pokoleniu gości, którzy są świadomi nowych technologii i poszukują bardziej doznania z pobytu niż tylko samego pokoju. Aloft przejął sukces doświadczenia marki W Hotels i adoptuje go do nowego segmentu i nowej generacji podróżnych”
"Jest to dla nas doskonały mechanizm rozwoju" powiedział Thomas F. Hewitt – CEO Interstate "Przy zarządzaniu obiektami pozostawimy sobie rdzeń biznesu, zamierzamy poszerzać swoją własność obiektów, właśnie poprzez tworzenie takich przedsięwzięć joint venture. TJBC jest dobrze znanym deweloperem z 25-letnim doświadczeniem. My z kolei mamy wprawę w zarządzaniu ponad 30 markami hotelowymi i wierzę, że aloft będzie dobrze odebrany przez rynek”
Źródło: Interstate Hotels & Resorts |