Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Ritz-Carlton Hotel Company prezentuje nową...

Aktualności hotelarskie ze świata


Ritz-Carlton Hotel Company prezentuje nową platformę markową: „Pozostańmy razem z sobą”


Dodano: 2011-10-11

Drukuj

Wyślij



Platforma 'Let Us Stay With You', Ritz-Carltona


W nowej strategii marki, którą uruchamia, Ritz-Carlton Hotel Company LLC prezentowana jest podstawowa filozofia usług sprawiająca, że firma jest odnoszącą sukcesy luksusową grupą hotelową, dzięki wprowadzeniu całkowicie nowych metod komunikacji. Zakłócając konwencje w kategoriach hotelowych, Ritz-Carlton przedstawia alternatywny styl oferty kierowanej do gości, zachęcając: "Pozostańmy razem z sobą," odwracając w ten sposób odwieczne podejście hoteli proszących gości do pozostania z nimi. Poprzez wykorzystanie dzieł sztuki, filmów, wiadomości i doświadczenia platform cyfrowych, goście są proszeni, aby umożliwić Ritz-Carltonowi bycie czymś znacznie więcej niż tylko hotelem; bycie niezatartym wspomnieniem na całe życie.

Kampania dostarcza przekazu w intrygujący sposób, koncentrując się wyraźnie na mocy sprawczej pamięci gościa, kreując nieoczekiwane momenty przypominające wspaniałe udogodnienia, jedyne w swoim rodzaju doświadczenia hotelowe i usługi świadczone przez panie i panów z Ritz-Carltona. "Pracowaliśmy z dynamicznym zespołem ponad 35.000 pań i panów na całym świecie w celu określenia filarów nowej strategii marki," powiedział Chris Gabaldon, dyrektor sprzedaży i marketingu luksusowej firmy hotelowej. "Podjęliśmy świadomą decyzję, by nie nazywać naszych działań "kampanią" lub "programem reklamowym", ponieważ mamy wrażenie, że ta platforma, to coś więcej. Jest to zbiór wytycznych, które informują, w jaki sposób współpracujemy z naszymi gośćmi, jakie nowe produkty i usługi proponujemy, w jaki sposób szkolimy i wpajamy własne wartości naszym pracownikom, a nawet zawierający informacje dotyczące strategii wystroju naszych obiektów."



Platforma marki skierowana jest wobec podstawowego priorytetu, jakim jest rozszerzanie lojalnej grupy gości, poprzez przemyślane punkty kontaktu z klientami, w trakcie ich doświadczeń z hotelami w charakterze gościa. "Ritz-Carlton jest marką, która wyszła zwycięsko z próby czasu i kontynuuje rywalizację nie tylko w sektorze luksusowych hoteli, ale wśród najbardziej elitarnych luksusowych przedsięwzięć na świecie", powiedział Herve Humler, prezes Ritz-Carlton. "Nieustannie dostarczamy unikalnej wyrafinowanej mieszanki, istotnych fizycznych przestrzeni, legendarnego serwisu, wspaniałego kunsztu naszych pań i panów pracujących dla firmy i jej innowacyjnych usług."

"Pozostańmy z sobą" deklaruje wyraźny punkt widzenia firmy poprzez zdefiniowanie tych rzadkich i specjalnych rzeczy, które charakteryzują prawdziwy luksus. Jednoczy gości z całego świata poprzez bezpośrednie przemawianie do tych cech, które są związane z ich potrzebami, nie rozróżniając ich ze względu na specyficzne położenie geograficzne, czy odrębność kulturową.


Źródło: Ritz-Carlton Hotels


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji