Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Ritz-Carlton Hotel Company prezentuje nową... | Aktualności hotelarskie ze świata
Ritz-Carlton Hotel Company prezentuje nową platformę markową: „Pozostańmy razem z sobą”
|
Platforma 'Let Us Stay With You', Ritz-Carltona
|
W nowej strategii marki, którą uruchamia, Ritz-Carlton Hotel Company LLC prezentowana jest podstawowa filozofia usług sprawiająca, że firma jest odnoszącą sukcesy luksusową grupą hotelową, dzięki wprowadzeniu całkowicie nowych metod komunikacji. Zakłócając konwencje w kategoriach hotelowych, Ritz-Carlton przedstawia alternatywny styl oferty kierowanej do gości, zachęcając: "Pozostańmy razem z sobą," odwracając w ten sposób odwieczne podejście hoteli proszących gości do pozostania z nimi. Poprzez wykorzystanie dzieł sztuki, filmów, wiadomości i doświadczenia platform cyfrowych, goście są proszeni, aby umożliwić Ritz-Carltonowi bycie czymś znacznie więcej niż tylko hotelem; bycie niezatartym wspomnieniem na całe życie.
Kampania dostarcza przekazu w intrygujący sposób, koncentrując się wyraźnie na mocy sprawczej pamięci gościa, kreując nieoczekiwane momenty przypominające wspaniałe udogodnienia, jedyne w swoim rodzaju doświadczenia hotelowe i usługi świadczone przez panie i panów z Ritz-Carltona. "Pracowaliśmy z dynamicznym zespołem ponad 35.000 pań i panów na całym świecie w celu określenia filarów nowej strategii marki," powiedział Chris Gabaldon, dyrektor sprzedaży i marketingu luksusowej firmy hotelowej. "Podjęliśmy świadomą decyzję, by nie nazywać naszych działań "kampanią" lub "programem reklamowym", ponieważ mamy wrażenie, że ta platforma, to coś więcej. Jest to zbiór wytycznych, które informują, w jaki sposób współpracujemy z naszymi gośćmi, jakie nowe produkty i usługi proponujemy, w jaki sposób szkolimy i wpajamy własne wartości naszym pracownikom, a nawet zawierający informacje dotyczące strategii wystroju naszych obiektów."
Platforma marki skierowana jest wobec podstawowego priorytetu, jakim jest rozszerzanie lojalnej grupy gości, poprzez przemyślane punkty kontaktu z klientami, w trakcie ich doświadczeń z hotelami w charakterze gościa. "Ritz-Carlton jest marką, która wyszła zwycięsko z próby czasu i kontynuuje rywalizację nie tylko w sektorze luksusowych hoteli, ale wśród najbardziej elitarnych luksusowych przedsięwzięć na świecie", powiedział Herve Humler, prezes Ritz-Carlton. "Nieustannie dostarczamy unikalnej wyrafinowanej mieszanki, istotnych fizycznych przestrzeni, legendarnego serwisu, wspaniałego kunsztu naszych pań i panów pracujących dla firmy i jej innowacyjnych usług."
"Pozostańmy z sobą" deklaruje wyraźny punkt widzenia firmy poprzez zdefiniowanie tych rzadkich i specjalnych rzeczy, które charakteryzują prawdziwy luksus. Jednoczy gości z całego świata poprzez bezpośrednie przemawianie do tych cech, które są związane z ich potrzebami, nie rozróżniając ich ze względu na specyficzne położenie geograficzne, czy odrębność kulturową.
Źródło: Ritz-Carlton Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |