Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Luxe Hotels wzbogacą się o sześć nowych obiektów... | Aktualności hotelarskie ze świata
Luxe Hotels wzbogacą się o sześć nowych obiektów do 2013 roku
|
Luxe City Center Hotel, Los Angeles, USA
|
Luxe Hotels poinformowały, w trakcie konferencji poświęconej hotelarstwu, o swoich planach rozbudowy portfolio marki Luxe Hotels poprzez dodanie sześciu markowych obiektów w Stanach Zjednoczonych do 2013 roku. Marka Luxe Hotels obejmuje aktualnie: Luxe Worldwide Hotels firmę reprezentacyjną, korporacyjne obiekty w Los Angeles i Beverly Hills i pierwszy markowy obiekt w centrum Los Angeles.
Na jednej z sesji tej konferencji, zatytułowanej, "Dzisiejszy Niezależny Hotelarz" biorący udział w panelu Efrem Harkham, założyciel i prezes Luxe Hotels, przedstawił swoje cele w zakresie rozszerzenia poszukiwań unikalnych hoteli butikowych, które ma zamiar dołączyć do portfolio Luxe Hotels.
Informacja Luxe Hotels nadeszła bezpośrednio po transformacji Holiday Inn City Center Hotel w markowy obiekt Luxe, po trwającej sześć miesięcy renowacji, na którą wydano dwanaście milionów dolarów. Od kiedy stał się on markowym hotelem Luxe, obiekt ten zarejestrował zdecydowany wzrost we wszystkich wskaźnikach działalności, szczególnie w obszarze przychodów ze sprzedaży pokoi, który wzrósł o ponad 40 procent.
Harkham, mówiąc o prawie 200 obiektach Luxe Worldwide Hotels, powiedział: "Coraz więcej niezależnych hoteli poszukuje wsparcia w dziedzinie zarządzania przychodami, co wiąże się ze zintegrowanymi zestawami procesów biznesowych łączących ludzi i systemy, dążących do orientacji rynkowej, przewidywania zachowań klientów i możliwości szybkiej reakcji w celu wykorzystywania szans. Sukces globalnej marki Luxe Hotels może być przypisany po części wczesnemu rozpoznaniu popytu na te niezależne hotele, które zależą od reprezentującej je firmy zapewniającej sprawną, indywidualną i doświadczoną obsługę."
Różnicującym elementem niezależnych, prywatnych hoteli pragnących związać się z globalną marką jest to, że w przeciwieństwie do większości światowych firm reprezentujących hotele, a zarządzanych przez korporacje, Luxe Worldwide Hotels jest obsługiwana przez weterana hotelarstwa, Harkhama, hotelarza o prawie trzydziestoletnim stażu, rozumiejącego wyzwania, przed którymi stają właściciele poszczególnych obiektów, i który posiada wewnętrzną intuicję w zakresie hotelowych niuansów i ich potrzeb, opartą na swoim bogatym, osobistym doświadczeniu.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |