Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hyatt prezentuje Hyatt House - świeże spojrzenie... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hyatt prezentuje Hyatt House - świeże spojrzenie na doświadczenie wydłużonego pobytu
|
Hyatt House
|
Hyatt Hotels Corporation ogłosiła, że zamierza rozwijać swoją markę hoteli o przedłużonym pobycie w nową, charakterystyczną koncepcję hotelową - Hyatt House - która przedefiniuje segment w kierunku współczesnego społecznościowego środowiska, aby pomóc gościom poczuć się związanymi z hotelem, mile być tam widzianymi, i w ogóle mieć poczucie mieszkania prawie jak w domu. Hyatt poinformował, że zmianą koncepcji na Hyatt House objęte zostanie całe portfolio 38 hoteli Hyatt Summerfield Suites, jak również 16 Hoteli Sierra, które niedawno zostały nabyte od LodgeWorks.
Elementy firmowe Elementy firmowe Hyatt House składać się będą z: Przestrzeni społecznościowych – Każdy Hyatt House mieścił będzie wielofunkcyjny obszar wyposażony w nowe firmowe krzesła z wbudowanymi cyfrowymi wtyczkami, dużą przestrzenią społecznościową, salą gier wyposażoną w najnowocześniejsze domowe systemy rozrywki, stół bilardowy i wiele innych urządzeń. Usytuowany w hotelowym holu bar pełnił będzie funkcje śniadaniowe i kolacyjne w zależności od potrzeb i pory dnia.
Wystroju apartamentowego - zmianie ulegną przede wszystkim projekty pomieszczeń kuchennych pod kątem potrzeb gości przebywających w hotelu w wydłużonym terminie. Każdy apartament będzie również wyposażony w wielozadaniowe wyspy, gdzie goście będą mogli przyrządzić posiłek, obejrzeć telewizję, lub popracować na laptopie.
Dostosowanych usług gastronomicznych – Goście korzystać będą mogli z bezpłatnych śniadań oraz usług barowych serwujących przekąski i drinki po obniżonych cenach.
Oprócz swoich 54 hoteli o przedłużonym pobycie funkcjonujących obecnie w USA, Hyatt posiada dodatkowe obiekty w tym segmencie znajdujące się w cyklu inwestycyjnym na kluczowych rynkach w Ameryce Północnej, Bliskim Wschodzie i Azji Południowo-Zachodniej.
Źródło: Hyatt Hotels Corporation
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |