Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » 24 hotele przystąpią do sieci Mercure w Wielkiej... | Aktualności hotelarskie ze świata
24 hotele przystąpią do sieci Mercure w Wielkiej Brytanii
|
Mercure Shakespeare Hotel, Stratford upon Avon, Wlk. Brytania
|
Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku w Europie, jest gotów do realizacji swoich ambicji, mających na celu powiększenie sieci w Wielkiej Brytanii do 300 hoteli, w okresie do 2015 roku wraz z podpisaniem umowy franczyzowej z Jupiter Hotels Ltd, nowymi właścicielami byłej firmy Jarvis. Jest to przełomowy kontrakt w brytyjskim przemyśle hotelowym w 2011 roku.
W tym największym dla Accora kontrakcie franczyzowym w tym roku, 24 hoteli - lub 2.664 pokoi - zostanie otwartych pod marką Mercure w Wielkiej Brytanii, zwiększając łączną liczbę hoteli tej marki w Wielkiej Brytanii do 68. Umowa jest ostatnią z szeregu umów franczyzowych powodujących szybki rozwój marki Mercure w Wielkiej Brytanii w ostatnich miesiącach czyniąc z niej głównego gracza na lokalnym rynku hoteli średniej klasy.
Nowe hotele zlokalizowane są w wielu miejscach w całej Wielkiej Brytanii, w tym w popularnych ośrodkach turystycznych takich, jak Brighton, York, Edynburg i Inverness, oraz kluczowych miastach takich, jak Londyn, Leeds, Bradford, Manchester, Bristol, Gloucester i Leicester. Partnerstwo z Mercure pozwoli hotelom zachować swoją indywidualność i styl przystępując jednocześnie do sieci obejmującej ponad 700 średniej klasy hoteli działających w ponad 50 krajach na całym świecie.
Jean-Jacques Dessors, dyrektor operacyjny Accora w Wielkiej Brytanii i Irlandii powiedział: "Te istotne umowy franczyzowe są kamieniem milowym dla Accora w realizacji naszych ambitnych celów rozwojowych. Ekspansja ta jest kolejnym dowodem naszego zaangażowania w budowanie marki hotelu Mercure w Wielkiej Brytanii, która jest tak ważnym rynkiem dla grupy Accor. Będziemy kontynuować rozwój franczyzy w tym roku i w latach przyszłych "
Działając przez ponad 35 lat, w ramach Grupy Accor, Mercure był przykładem profesjonalnej gościnności i indywidualności w obsłudze. Obecny w ponad 50 krajach na całym świecie, Mercure oferuje hotelom o charakterystycznym dla siebie stylu staranne zachowywanie przez nie swojego rodzaju oferowanych usług i wystroju, które różnią się w zależności od konkretnego hotelu. Hotelowi menedżerowie i personel 700 hoteli Mercure to profesjonaliści w zakresie gościnności. Uprzejmi i dostępni, są gotowi słuchać i upewniać się czy goście mają zagwarantowany pobyt pełen oryginalnych chwil, przyjemności i relaksu w naprawdę komfortowym i przyjaznym otoczeniu.
Źródło: Accor
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |