Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott planuje ekspansję na rynki regionu Azji... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott planuje ekspansję na rynki regionu Azji i Pacyfiku
|
Courtyard by Marriott w Bombaju, Indie
|
Marriott International Inc, największa w obrocie publicznym sieć hotelowa w USA, planuje ekspansję w regionie Azji i Pacyfiku, w tym w Chinach, Indiach i Tajlandii, w okresie spowolnienia wzrostu gospodarczego w Europie i USA.
"Region Azji i Pacyfiku jest naszym elementem rozwojowym", powiedziała Neelima Chopra, dyrektorka sprzedaży i marketingu regionu Azji i Pacyfiku. "Mamy zamiar otworzyć w przyszłym roku 20 hoteli w Chinach, dziewięć hoteli w Indiach i osiem do dziewięciu hoteli w Tajlandii."
Grupa planuje zwiększyć swój stan posiadania do 30.000 pokoi na całym świecie w 2012 roku, biorąc pod uwagę realizację swojego celu otwarcia 300 hoteli w regionie Azji i Pacyfiku do 2015 roku. Marriott International z siedzibą w stanie Maryland w USA, posiada ponad 3600 obiektów noclegowych w 71 krajach. Zarządza 18 obiektami w 10 miastach w Indiach, pod markami JW Marriott, Renaissance, Courtyard by Marriott, Marriott Hotels and Resorts i Marriott Executive Apartments.
Marriott International poszukuje również nowych partnerów w celu zwiększenia dystrybucji na rynku indyjskim. Aby osiągnąć swój cel opiewający na 100 hoteli do 2015 r. podpisano z właścicielami hoteli 36 umów o zarządzanie, powiedział Ramesh Daryanani, dyrektor regionalny, globalnej sprzedaży w tym kraju.
Na początku 2013 roku grupa uruchomi dwie marki w Indiach zwiększając w ten sposób liczbę swoich marek w tym regionie do siedmiu. Jej marka ekonomicznych hoteli Fairfield zadebiutuje w Manesar, Haryana, a luksusowa marka Ritz Carlton pojawi się w Bangalore.
Grupa poszukuje nowych lokalizacji, dla swoich obiektów średniej klasy Courtyard by Marriottand oraz ekonomicznych hoteli Fairfield. "Szukamy w takich miastach jak Guwahati, Bilaspur, Jalgaon, Hisar, Amritsar i Kochi w Indiach oraz w Dhace w Bangladeszu", powiedział Daryanani.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |