|
Crowne Plaza Chang Airport, Singapur
|
Crowne Plaza Hotels & Resorts znajduje się w trakcie adaptacji i kreowania nowego pozycjonowania marki, "Travelling for success (Podróżując ku sukcesowi)" bowiem jak twierdzi grupa pobyty w ich hotelach stanowią 9% wszystkich rocznych pobytów w hotelach i marka jest w związku z tym niezadowolona z dostępnych na rynku opcji, poinformowali jej przedstawiciele na konferencji - 2011 IHG Americas Investors & Leadership Conference w Las Vegas.
Na konferencji krążyły również plotki, znane już od ostatnich kilku miesięcy, od kiedy Kirk Kinsell wrócił do Stanów Zjednoczonych na stanowisko prezesa oddziału obu Ameryk, że IHG rozpocznie realizację kolejnego przedsięwzięcia w USA związanego z utworzeniem nowej marki średniej klasy umiejscowionej tuż poniżej poziomu Holiday Inn. Szczegóły, w tym momencie, pozostają fragmentaryczne.
Liderzy marki porównali Crowne Plaza do BMW serii 3, twierdząc, że obie są markami pożądanymi przez osoby ambitne, które wspinają się po drabinie sukcesu, ale jeszcze go nie osiągnęli. Janis Cannon, wiceprezes ds. zarządzania marką, Crowne Plaza, dodała, że ciężko pracujące osoby postrzegają podróże jako niezbędne dla ich kariery, ale nie jako cel sam w sobie. Aby sprostać wymaganiom tej grupy, koniecznością będzie zapewnienie ciągłej obsługi, udogodnień technologicznych i społecznych, możliwości fizycznej i psychicznej odbudowy kondycji gości, afirmacji tego, co tego typu osoby dokonały do tej pory, a co najważniejsze, dostarczanie im ożywczej energii.
Crowne Plaza, zdaniem liderów marki, osiągnie nowy poziom pozycjonowania poprzez trzyetapowe podejście. Po pierwsze, od teraz do końca 2012 roku głównie w obu Amerykach, marka będzie "odświeżana" poprzez inicjatywy takie jak poprawa gastronomii, modernizacja programu Advantage Sleep, aktualizacja programu fitness, zwiększenie promocji marketingowych - zwłaszcza za pomocą mediów społecznościowych - oraz wprowadzenie dodatkowych elementów wchodzących w skład nowej tożsamości.
Drugi etap, planowany na lata 2012 i 2013 r., położy nacisk na wydźwignięcie Crowne Plaza w swojej kategorii. Działania w ramach tego etapu obejmować będą nowy globalny program szkolenia, rozwoju i dystrybucji w największych miejskich ośrodkach turystycznych i kurortach, zwiększenie prób utrwalania świadomości marki, oraz wywiązywania się z realizacji kluczowych elementów satysfakcji gości.
W trzeciej fazie, od 2013 do 2015 roku, która została nazwana "błyszczącą", działania skupią się na sposobach, w jakich marka może wyróżnić się w dłuższej perspektywie. Innowacyjne cechy marki będą rygorystycznie testowane na całym świecie.
Źródło: International Hotels Group
|