Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Westin uruchamia program wellness dla swoich... | Aktualności hotelarskie ze świata
Westin uruchamia program wellness dla swoich pracowników
|
Siłownia w hotelu Westin
|
Westin Hotels & Resorts rozpoczęła swój globalny nagrodowy program dla pracowników, który wprowadza markowe "Elementy Platformy Dobrego Samopoczucia", dla jej pracowników, inspirując zdrowe wybory i ogólne zasady dobrego samopoczucia zarówno w pracy, jak i poza nią.
Trzy główne elementy programu dla pracowników: SuperFoodsRx, WestinWorkout i Breathe Westin, będą rozszerzone na zaplecza obiektów i nadzorowane przez "Ambasadorów Dobrego Samopoczucia". Rozwijając współpracę Westin z firmą New Balance, housekeeperzy w wybranych obiektach będą wyposażeni w buty sportowe New Balance, które będą nosić w trakcie wykonywania obowiązków służbowych. Program dla pracowników obejmie w 2011 roku ponad 25.000 osób w 181 obiektach Westin na całym świecie.
Starwood opracował i sfinansował także dodatkowe elementy tego programu, w tym zdrowe menu i materiały informacyjne oraz wyposażył pracowników housekeepingu w obuwie sportowe New Balance, powiedziała rzeczniczka Starwooda.
Szczegóły programu obejmują m.in. takie elementy jak: · Pracownicy będą mieli możliwość korzystania z bogatych w składniki odżywcze posiłków, które podtrzymywać będą "synergię żywieniową" w trakcie pracy. Ambasador Dobrego Samopoczucia w każdym obiekcie spotykał się będzie z szefem kuchni w celu wypracowania zdrowego menu i zmieniającego się harmonogramu potraw bogatych w odżywcze składniki Superfoods. · Ambasadorzy Dobrego Samopoczucia, we współpracy z szefami działów wyznaczą pracowników do prowadzenia codziennych ćwiczeń rozciągających wykonywanych przed i po zmianie roboczej. · Ambasadorzy Dobrego Samopoczucia zaproponują wiele nowych praktyk w celu poprawy ogólnej wydolności warunków wentylacyjnych poprzez przegląd istniejących procedur i identyfikację nowych obszarów możliwości. Na przykład, hotele Westin mogą wybrać specjalne rośliny odtruwające atmosferę miejsca pracy, takie jak: karłowate palmy daktylowe i skrzydłokwiaty, które będą ustawiane w pobliżu kopiarek i drukarek w celu rekompensowania emisji szkodliwych elementów. Hotele określą także sposoby oszczędzania energii i kształcenia pracowników w zakresie zagrożeń wynikających z palenia tytoniu i udostępniania informacji o programach wspomagających porzucenie tego nałogu.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |