Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Pierwszy na świecie Ibis Budget otwarto w Maroku | Aktualności hotelarskie ze świata
Pierwszy na świecie Ibis Budget otwarto w Maroku
|
Ibis Budget w Tangerze
|
Grupa Accor, po prezentacji 13 września nowej strategii rebrendingu marek ekonomicznych, otwiera pierwszy na świecie hotel ibis budget w Tangerze w Maroku.
ibis budget Tanger znajduje się w specjalnej bezcłowej strefie miasta, w pobliżu międzynarodowego lotniska. Hotel posiada w sumie 121 jedno-, dwu- i trzyosobowych pokoi. Są to pokoje typu cocoon & design, które zaprojektowano z myślą o optymalnym wykorzystaniu przestrzeni, ergonomii oraz komforcie gości. Przytulne wnętrza są zaaranżowane w neutralnych kolorach, oświetlone z różnych źródeł światła, co stwarza miły, relaksujący i kameralny klimat. Także dodatkowe wyposażenie pozytywnie wyróżnia te pokoje – narzuty na łóżkach, przestronny i wygodny prysznic z oryginalną armaturą z zamontowaną diodą LED, która zmienia kolor w zależności od temperatury wody oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do wielu kanałów TV i możliwością podłączenia multimediów. Bezprzewodowy internet jest dostępny we wszystkich pokojach bezpłatnie.
Recepcja oraz sala śniadaniowa zlokalizowane są w otwartej przestrzeni, która stwarza wrażenie nieograniczonych i rozświetlonych wnętrz, a delikatne kolory, oświetlenie typu LED, przezroczyste elementy wystroju oraz ergonomiczne meble – wzmacniają ten pozytywny efekt. Sala śniadaniowa zaaranżowana w nowoczesnym stylu jest miejscem, gdzie goście mogą korzystać bez ograniczeń z samoobsługowego bufetu typu „all-you-can-eat”, na którym znajduje się szeroki wybór smacznych potraw i produktów spożywczych. Teraz na recepcji umieszczono także automaty serwujące gorące i zimne napoje oraz jest dostępna bezpłatna sieć WI-FI, a także specjalny panel z materiałami dotyczącymi lokalnych atrakcji turystycznych – te wszystkie udogodnienia tworzą wygodną i przyjazną dla gości przestrzeń.
Etap Hotel zmienia się w Ibis Budget Accor stworzył ibis budget, jako element nowej strategii rozwoju marek ekonomicznych, w ramach której ibis staje się marką dominującą – „mega brand” z trzema markami: ibis, ibis Styles and ibis budget. Wszystkie one mają wspólne DNA oparte na: nowoczesności, prostocie i wygodzie.
Cała sieć Etap Hotel i Formule1 – to w sumie 518 hoteli w 17 krajach – które stopniowo będą się zmieniały markę na ibis budget. Transformacja ta jest punktem zwrotnym w strategii ekspansji marek ekonomicznych, w ramach której są realizowane kolejne projekty. Marka ibis jest liderem rynku w Europie, a jej celem jest rozszerzenie działalności w nowych krajach – przykładem jest otwarcie nowego ibis budget Porto Gaia w Portugalii w połowie 2012 roku.
600 nowych hoteli ibis budget w 20 krajach do 2015 roku Nowa marka rozwija się w sposób dynamiczny – już w grudniu 2011 roku zostaną otwarte kolejne hotele: ibis budget Grenoble Sud Seyssins we Francji, ibis budget Leysin w Szwajcarii oraz ibis budget Bonn Süd Königswinter w Niemczech. Accor, w ramach strategii dynamicznego rozwoju globalnych marek ekonomicznych, Etap Hotel przekształca się w ibis budget. ibis budget to podstawowa i przyjazna marka hoteli Accor. Wyróżniają ją takie wartości jak praktyczność i prostota. Jest to idealne rozwiązanie dla samodzielnych klientów, którym oferuje się komfortowo zaprojektowane pokoje jedno-, dwu – i trzyosobowe, czynną 24 godziny na dobę recepcję oraz śniadania bez ograniczeń typu „all-you-can-eat”. Hotele te są zlokalizowane w pobliżu głównych dróg wyjazdowych i lotnisk oraz w samych miastach. ibis budget gwarantuje konkurencyjne ceny. Z potencjałem 450 hoteli w 10 krajach Europy ibis budget z sukcesem realizuje strategię ekspansji na międzynarodowe rynki.
Źródło: Grupa Orbis SA - 27.11.2011
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |