Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Club Med ogłasza otwarcie drugiego ośrodka Club... | Aktualności hotelarskie ze świata
Club Med ogłasza otwarcie drugiego ośrodka Club Med w Chinach
|
Krajobraz górski w Guilin, Chiny
|
Club Med, wiodąca na świecie marka all-inclusive, dysponująca ponad 80 kurortami - od rajów narciarskich we Francji, po tropikalne raje w Indonezji, podpisała umowę z ChinaPaoShan Group z Chin, umożliwiającą przygotowania do otwarcia drugiego ośrodka wypoczynkowego Club Med w Guilin, w prowincji Guanxi w sierpniu 2012 roku.
Relais & Chateaux, drugi wypoczynkowy ośrodek Club Med w Chinach będzie otwarty w trybie próbnym na letni sezon 2012 roku. W 2013 r. będzie on już w pełni zgodny ze standardami Club Med i przygotowany do działalności na cały rok 2014. Club Med będzie operatorem ośrodka przez dziesięć lat zgodnie z zapisami umowy o zarządzanie zawartej z właścicielem ośrodka ChinaPaoShan Group.
Zlokalizowany w prowincji Guanxi w południowych Chinach, ośrodek w Guilin jest jedną z głównych atrakcji turystycznych w Chinach, słynącą z wyjątkowych scenerii krajobrazowych. Z Guilin można się dostać do międzynarodowego lotniska w 45 minut, a kurort Club Med położony jest w odległości godziny lotu od Hongkongu i Kantonu.
Przyszły kurort, zorientowany w szczególności na rodziny będzie miał 162 pokoje, z czego 116 w głównym budynku mieszkalnym, natomiast 46 pokoi znajdzie się w tzw. "zamku", z których większość to apartamenty. Planu rozwoju kurortu zakłada powstanie w przyszłości ponad 300 pokoi.
Kurort dysponował będzie dwoma basenami, salą fitness i spa. Ćwiczenia jogi, tai chi, kolarstwo górskie oraz liczne wycieczki oferowane będą w jednym z najpiękniejszych w Chinach terenów zielonych. Opieka nad dziećmi będzie zapewniania dla dzieci od 2 lat w Petit Club Med i Mini Club Med. Na terenie ośrodka znajdzie się również centrum konferencyjne dla klientów biznesowych.
Club Med postanowił wzmocnić swoją obecność w ekskluzywnych kurortach w Chinach poprzez otwarcie pięciu ośrodków do roku 2015. Celem na rok 2015 jest pozyskanie od 5 do 10 procent potencjału 4 i 5-gwiazdkowej klienteli w Chinach, której liczba wzrosnąć ma czterokrotnie w ciągu najbliższych czterech lat. Mając na względzie taką perspektywę, Club Med może przyciągnąć w 2015 r. 200.000 chińskich klientów w związku z czym kraj ten może się stać drugim największym światowym rynkiem dla Club Med pod względem liczby klientów.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |