Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Four Seasons wkracza do kurortu Walt Disney World | Aktualności hotelarskie ze świata
Four Seasons wkracza do kurortu Walt Disney World
|
Larry Silverstein, Myszka Mickey, Meg Crofton i Kathleen Taylor
|
Four Seasons Hotels and Resorts rozpoczął niedawno budowę swojego najnowszego luksusowego hotelu w Walt Disney World Resort w pobliżu Orlando, na Florydzie. Na początku grudnia odbyła się tu uroczysta inauguracja inwestycji powstającej w formie joint venture z Silverstein Properties i Dune Real Estate. 444-pokojowy obiekt stworzy około 2000 miejsc pracy przy jego budowie oraz setki stanowisk po jego uruchomieniu.
"Turyści na całym świecie znają i ufają firmie Four Seasons, a Walt Disney World jest wiodącą lokalizacją rodzinnych wakacji", powiedziała Meg Crofton, prezes ds. operacyjnych Walt Disney Parks and Resorts w USA i Francji. "Działając wspólnie, nasze dwie firmy dają więc zupełnie nowy powód do odwiedzenia Środkowej Florydy.”
Wraz z zaplanowanym otwarciem na 2014 r., Four Seasons Resort Orlando w Walt Disney World Resort zaproponuje kilka lokali gastronomicznych, w tym restaurację na dachu z widokiem na Magic Kingdom Park; ośrodek spa o powierzchni 1765 m2, centrum fitness, trzy baseny oraz sztuczną rzekę, obiekty sportowe i rekreacyjne, jak również miejsca spotkaniowe i imprezowe oraz centrum biznesowe.
Kathleen Taylor, prezes i dyrektorka naczelna Four Seasons Hotels and Resorts, wypowiedziała się o relacjach z Disneyem: "Każdy z nas jest nastawiony na stworzenie produktu o najwyższych standardach i jakości, czegoś co stanie się unikalną cechą charakterystyczną tutaj w Orlando i celem dla turystów z całego świata. Jest to rzeczywiście projekt jedyny w swoim rodzaju, więc Środkowa Floryda będzie cennym dodatkiem do naszej rodziny kurortów."
Four Seasons nabył grunty od Walt Disney World w 2008 r. i ściśle współpracuje z nowojorską Silverstein Properties i Dune Real Estate Partners w przygotowaniu nowego ośrodka.
Larry Silverstein, prezes Silverstein Properties przypomniał jakie względy zadecydowały o wsparciu projektu. "Ostatecznie okazało się, że koncepcja była dobra, zespół wspaniały, lokalizacja pierwszej klasy, a dwie firmy - Four Seasons i Disney - tak dobre, jakie tylko można było dla takiego projektu pozyskać," powiedział. "Najlepsze".
Four Seasons jest ukierunkowany na doskonalenie doświadczeń turystycznych poprzez ciągłe innowacje i stosowanie najwyższych standardów gościnności, w swoich 85 obiektach w 35 krajach, dysponując ponadto 50 projektami w fazie inwestycyjnej.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |