Aktualności hotelarskie ze świata
Americas Best Value Inn przekracza granicę 1,000 obiektów
|
Americas Best Value Inn, Decatur, Georgia, USA
|
Americas Best Value Inn, dziesiąta pod względem wielkości marka hotelowa na świecie, cieszyła się w kolejnym roku imponującym wzrostem wraz z uruchomieniem 127 obiektów w swoim systemie. Uwzględniony w całości został tysięczny hotel ABVI, kamień milowy, który marka osiągnęła w ciągu zaledwie 12 lat.
Americas Best Value Inn i Canadas Best Value Inn dodały lokalizacje w 35 państwach i czterech prowincjach. W czołówce znalazł się Teksas z 15 nowymi obiektami, wyprzedzając Missouri z 11 i Kalifornię z 10. W sumie ABVI i CBVI dodały do swych sieci 127 nowych zajazdów, hoteli i apartamentowców poprzez dokonanie konwersji z takich marek jak Best Western, Days Inn, Country Inns & Suites, La Quinta, Ramada, Quality Inn, Crestwood Suites, Howard Johnson i Comfort Inn, jak również spośród dziesiątek innych niezależnych obiektów.
Tysięczny dodany hotel to 80-pokojowy obiekt, były hotel marki Best Western, znajdujący się w miejscowości Normal w stanie Illinois.
ABVI, marka o ograniczonym zakresie usług działa w oparciu o markowy model Freestyle, który pozwala właścicielom hoteli płacić niskie, stałe miesięczne opłaty w zależności od liczby pokoi – a nie od procentu dochodów, jak to jest w innych krajowych markach hotelowych, które zazwyczaj pobierają opłaty trzy do pięciu razy wyższe niż ABVI. Właściciele podpisują również kontrakty krótkoterminowe, stosują się do rozsądnych planów poprawy działalności.
Źródło: Americas Best Value Inn
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|