Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Choice Hotels przedstawia przedefiniowaną... | Aktualności hotelarskie ze świata
Choice Hotels przedstawia przedefiniowaną rodzinną markę Comfort
|
Comfort Inn Long Island, USA
|
Choice Hotels rozpoczęła wieloaspektowy plan wzmocnienia i ożywienia swoich 2.000 krajowych hoteli. Informację tę podano podczas dorocznego szczytu Americas Lodging Investment Summit.
Realizacja planu ma zostać zakończona do końca 2015 roku i będzie skupiać się na trzech zagadnieniach: pozbywania się nierentownych obiektów, odświeżania istniejących i wprowadzania nowych prototypowych hoteli.
"Marce Comfort zaufały całe pokolenia turystów", powiedziała wiceprezes marki ds. strategii i marketingu w Choice Hotels, "Naszym celem jest odświeżenie obiektów marki Comfort, zapewnienie im większej spójności oraz zagwarantowanie osobom z nich korzystających, najlepszych doświadczeń związanych z każdorazowym pobytem w hotelu marki Comfort".
Pozbywanie się hoteli, które nie spełniają standardów zadowolenia gości: Ta część planu szczególnie odnosi się do obiektów Comfort Inn. Marka jest zdecydowana na pozbycie się nawet do 10% obiektów z systemu Comfort Inn jeśli hotele te nie osiągną nowych progów zadowolenia gości.
Plan poprawy produktu i nowych programów dla istniejących hoteli marki stworzony został po to, aby pomagać im w rywalizacji na wyższym poziomie. Programy marki zostały opracowane po szeroko zakrojonych badaniach, w których uczestniczyli goście z segmentu wyższej i średniej klasy. W tym roku wszystkie obiekty Comfort Inn i Comfort Suites będą realizować program "pierwszego wrażenia"; dodatkowe programy marki w zakresie rozwoju zostaną uruchomione w ciągu najbliższych trzech lat. Ponadto, prawie 70% obiektów marki Comfort zakończy realizację programów poprawy działalności do końca 2015 roku.
Nowy prototyp i deisgn zachęcające gości do "zamiaru skorzystania" z marki Comfort - nowy prototyp Truly Yours, został zaprojektowany i opracowany z wykorzystaniem opinii od ponad 1500 gości, uzupełniającymi szczegółowe uzgodnienia z twórcami prototypu.
Źródło: Choice Hotels International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |