Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Starwood wprowadza całodobowe meldowanie dla... | Aktualności hotelarskie ze świata
Starwood wprowadza całodobowe meldowanie dla członków programu lojalnościowego
|
nowości programu lojalnościowego SPG
|
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc zlikwiduje terminy meldowania i wymeldowywania ze swoich hoteli dla wybranej elity członków programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest i wprowadzi całodobową usługę w tym zakresie – Your24, we wszystkich obiektach Starwood Hotels & Resorts.
Choć zgodnie z dawną tradycją, przyjęcia do hotelu zaczynają się o godzinie 15, Starwood chce zmienić tę konwencję i umożliwić często podróżującym turystom pełną kontrolę nad czasem meldowania w hotelu. Użytkownik, który zdecyduje się zameldować w hotelu o godzinie 22 wieczorem nie będzie musiał czekać aż do 22 w dniu wyjazdu, 24 godziny później. Członkowie SPG Platinum, którzy spędzają 75 + dni w Starwood Hotels mogą zażyczyć sobie usługi Your24.
"Nieustannie dążymy do uczynienia podróży spersonalizowanym doświadczeniem, w miarę możliwości dla członków programu Starwood Preferred Guest, a to oznacza konieczność odświeżenia długoletnich praktyk branżowych", powiedział Mark Vondrasek, wiceprezes ds. dystrybucji, lojalności & partnerskiego marketingu w firmie Starwood.
Usługa Your24 jest częścią pakietu nowych elitarnych korzyści wchodzącego w życie od 1 marca 2012, która sprawia, że wielokrotnie nagradzany program Starwood Preferred Guest jest najbogatszym elitarnym programem w branży. Poprzez nowe ulepszenia w SPG, im częściej korzystasz z pobytów w hotelach Starwooda, tym więcej gromadzisz punktów lojalnościowych, korzystasz w pierwszej kolejności z nowych uprawnień, takich jak 24-godzinne meldowanie, uzyskujesz wieczysty status członka programu, masz możliwość zostania ambasadorem Starwooda, aktualizacji oferty i bezpłatnych śniadań
Starwood ogłosił niedawno, że elitarne członkostwo w Starwood Preferred Guest podwoiło się w ciągu ostatnich pięciu lat. Co więcej, jego członkowie wydają 60% więcej niż robili to pięć lat temu.
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |