Sieć Days Inn po 37 latach ujawniła swoje nowe logo, które charakteryzuje się bardziej przyjaznym i nowoczesnym krojem czcionki oraz kolorystyce jasnej żółci i głębokiego błękitu.
Nowe logo zostanie wprowadzone w ponad 1800 obiektach marki Days Inn. Prezes Joseph Kane Jr. powiedział, że debiut logo symbolizuje trzyletnią odnowę marki, która związana jest z wprowadzeniem nowych standardów, programu DayBreak Breakfast, udogodnień łazienkowych Sol Terre, bielizny pościelowej oraz darmowego dostępu do Internetu.
„Unowocześniliśmy system i ponownie zainwestowaliśmy w nasz produkt i usługi aby zapewniać „Obietnicę jasną jak słońce” (A Promise as Sure as the Sun), obsługę marki i zobowiązanie jakości dla gości” – powiedział Kane. “Nic nie wygeneruje zainteresowania w markę Days Inn wśród nowych i obecnych gości szybciej niż odświeżenie znaku, który stymuluje ciekawość na temat tego, co nowego znajduje się w środku” Chris Trick vice prezes ds. marketingu w Days Inn powiedział, że nowy design przekazuje ciepłe powitanie i daje przekaz marki nowemu pokoleniu podróżujących zachowując jednocześnie z dawnego logo żółte słońce i pierwotny kształt.
“Zatrzymaliśmy w naszym logo to, co jest dobre i silne – unikalny i przyjazny kształt oraz ciepłe żółte słońce – ale odświeżyliśmy wygląd” – powiedział.
Kane powiedział, że jest to punkt kulminacyjny trwającego 3 lata programu odrodzenia marki. „Przez ostatnie 6 miesięcy przyglądaliśmy się dokładnie najważniejszym celom, do jakich kiedykolwiek nasza marka dążyła, aby zapewnić, że Days Inn będzie w dalszym ciągu kontynuować swoją nadzwyczajną odnowę”. Dino Pallotta z Days Inn zaznaczył “Zidentyfikowaliśmy pięć kluczowych punktów styku z gosciem – rezerwacja, przybycie, pobyt, wyjazd i zbadanie – gdzie marka ma możliwość stworzenia dobrego wrażenia poprzez doskonałość obsługi gościa.”
Źródło: Days Inn
|