Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Even – nowa marka IHG | Aktualności hotelarskie ze świata
Even – nowa marka IHG
|
Even - nowa marka IHG
|
IHG, grupa hotelowa z siedzibą w Denham, w Wielkiej Brytanii, poinformowała o uruchomieniu nowej dbającej o zdrowie klienta, marki hotelowej średniej klasy, Even
IHG planuje zostać właścicielem i prowadzić pierwszych kilka obiektów marki Even, a następnie wzmocnić relacje właścicielskie mające na celu przyspieszenie jej rozwoju poprzez wprowadzanie firmowego modelu franczyzowego IHG. Pierwsza lokalizacja zostanie podana do wiadomości publicznej w drugim kwartale 2012 roku, a otwarcie nastąpi w 2013 roku. Marka zostanie uruchomiona w Stanach Zjednoczonych, w związku z czym IHG zainwestuje w to przedsięwzięcie150 milionów dolarów na wydatki kapitałowe. Celem IHG jest zawarcie umów na 100 obiektów w ciągu pięciu lat.
IHG poświęciła 18 miesięcy na badania nowej marki, która wypełnić ma niszę szacowaną na 17 milionów klientów, poprzez skoncentrowanie się na hotelach o ograniczonym zakresie usług, dbających o zdrowie swoich gości.
Hotele Even charakteryzować się będą pokojami zaprojektowanymi tak, aby gość mógł oddać się ćwiczeniom fizycznym na miejscu, w swoim pokoju, a dietetycznie ukierunkowane menu będzie składało się z przekąsek i bezpłatnej, smakowej, przefiltrowanej, butelkowanej wody, którą goście będą mogli uzupełniać i zabierać do swoich pokoi. Profil gość rozciąga się na duży przedział wiekowy z dochodami gospodarstw domowych w wysokości 75 tysięcy dolarów. IHG liczy na klientów zarówno biznesowych, jak i wypoczynkowych.
Źródło: InterContinental Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |