|
Bezprzewodowy Internet niezbędny w każdym hotelu
|
Według nowego badania przeprowadzonego przez portal Hotels.com, goście hotelowi najwyżej wśród proponowanych im usług stawiają potrzebę bezprzewodowego dostępu do Internetu, którą wartościują wyżej od stacji dokujących iPod, wysokiej klasy ekspresów do kawy, systemów gier wideo lub sprzętu DVD.
Wielu spośród 415 poddanych badaniu gości mówi, że usługa Wi-Fi, była decydującym powodem podjęcia decyzji o wyborze hotelu na wakacje lub podróż służbową, z czego ponad 38% respondentów twierdzi, że dostęp do internetu jest niezbędny w hotelu. Dodatkowo, 35% stwierdziło, że wi-fi jest jednym z udogodnień, którego życzyliby sobie w innych hotelach, natomiast 31% twierdzi, że wi-fi, powinno stać się w tym roku standardowym udogodnieniem.
Dyrektor ds. public relations i mediów społecznościowych w Hotels.com, Taylor L. Cole, mówi, że nie ma w tym nic dziwnego, że tak wielu gości hotelowych domaga się bezpłatnego i szybkiego wi-fi, zważywszy na eksplozję korzystania z urządzeń mobilnych, w ciągu ostatnich kilku lat. Wielu ludzi nigdy nie wybierze się w podróż bez swoich smartfonów, laptopów i tabletów - które stały się tak ważne, jak szczoteczki do zębów.
Goście korzystają z urządzeń elektronicznych do zaplanowania czynności na następny dzień, a za ich pomocą dokonuje się także coraz większej liczby rezerwacji. Turyści zamawiają za ich pośrednictwem wycieczki z lokalnych stron internetowych i aplikacji mobilnych, które posiadają wyjątkowe oferty. To naturalne, że ludzie chcą pozostawać w kontakcie ze światem również w trakcie przebywania w swoich pokojach hotelowych.
|