Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Nowa mobilna aplikacja Ritz-Carltona | Aktualności hotelarskie ze świata
Nowa mobilna aplikacja Ritz-Carltona
|
Nowa mobilna aplikacja RitzCarltona
|
Długo oczekiwana mobilna aplikacja Ritz-Carltona będzie stanowić dla użytkowników duże zaskoczenie. Zawsze antycypując nie zwerbalizowane potrzeby gości i turystów z całego świata, Ritz-Carlton Hotel Company, LLC zadebiutowała mobilną aplikacją, która znacznie wykracza poza podstawowe potrzeby związane z wyszukiwaniem hotelu i funkcjonalnością rezerwacji, inicjując charakterystyczne doświadczenie zanim jeszcze wizyta w hotelu dojdzie do skutku.
Przede wszystkim, aplikacja Ritz-Carltona zawiera Porady Prezesa. Jako prezes spółki luksusowego hotelu, Herve Humler, widział i doświadczył wszystkiego, co jest tak wyjątkowe i wykwintne w hotelach Ritz-Carlton - od zacisznych ogrodów w Sanya po jedyny w swoim rodzaju wiedeński kryształowy żyrandol w Doha. Prezes firmy dzieli się z klientami swoimi ulubionymi poradami dotyczącymi każdego z hoteli.
"Z racji pełnionej funkcji, miałem to szczęście i możliwość odwiedzin we wszystkich naszych wspaniałych lokalizacjach na całym świecie", powiedział Herve Humler, prezes i dyrektor operacyjny Ritz-Carlton. "Chciałbym wzbogacić doświadczenie związane z Ritz-Carlton naszym gościom, zdradzając szczegóły o rzeczach, które okazały się zupełnie wyjątkowe i niezapomniane. Przy pomocy The Ritz-Carlton App mogę to teraz zrobić bardzo łatwo i to w czasie rzeczywistym."
Wyobraźcie sobie pobyt w konkretnym hotelu, posiadając specjalny dostęp do informacji poufnych, przeznaczonych dla VIP-ów. Korzystając z The Ritz-Carlton App dla urządzeń Apple iPhone i Android, goście mogą zmienić swój pobyt w coś naprawdę niezwykłego. Aby skorzystać z Porad Prezesa, goście po prostu korzystają z aplikacji do zeskanowania kodu kreskowego w momencie zameldowania w hotelu.
Ale unikalne aspekty aplikacji nie ograniczają się do specjalistycznych porad. Technologia GPS pozwala także na zidentyfikowanie zameldowania gościa w hotelu Ritz-Carlton i dostarczenie porad specyficznych dla określonej lokalizacji, informacji, a nawet ekskluzywnych ofert. Za jednym dotknięciem palca, goście mogą dowiedzieć się więcej o lokalnym regionie, jego kulturze i obyczajach, skorzystać ze wskazówek konsjerża, a nawet dowiedzieć się o hotelowej kolekcji sztuki. Aplikacja prezentuje również globalne rekomendacje konsjerży Ritz-Carltona z Four Square, medialnej platformy społecznościowej. Nowe porady odnośnie lokalizacji i najnowsze informacje są uzupełniane przez ekspertów Ritz-Carltona z całego świata, co tydzień.
Źródło: Ritz-Carlton Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |