Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Paramount Pictures otwiera tematyczną sieć... | Aktualności hotelarskie ze świata
Paramount Pictures otwiera tematyczną sieć hotelową
|
Firma Paramount otwiera własną sieć hotelową
|
Filmowa firma Paramount poinformowała o swoich planach uruchomienia sieci hoteli opartej na tematyce Hollywood i Kalifornii.
Firma, posiadająca jedno z najbardziej aktywnych studiów w Hollywood, której marka stoi za klasykami filmowymi, poczynając od Śniadania u Tiffany'ego, po Mission Impossible, planuje otworzyć 50 hoteli i kurortów tematycznie związanych z Hollywood i Kalifornią.
Hotele te należeć będą do luksusowych obiektów zgrupowanych w marce Paramount Hotels & Resorts, powiedział w rozmowie z Bloombergiem, jej szef Thomas Van Vliet. Hotele charakteryzować się będą elementami kalifornijskiego stylu życia, dodał Van Vliet.
Biorąc pod uwagę filmowy i telewizyjny rodowód firmy Paramount, nie powinno dziwić, że najwyższej klasy sprzęt audiowizualny zainstalowany będzie we wszystkich obiektach marki Paramount Hotels & Resorts. Wszystkie hotele wyposażone będą również w pomieszczenia do projekcji filmów. Hotelowi goście będą oczywiście mogli korzystać z biblioteki filmowej firmy Paramount.
Trwają wstępne rozmowy w sprawie lokalizacji hoteli w Brazylii, Wielkiej Brytanii, na Karaibach, w Rosji, Katarze, Omanie, RPA i Indonezji.
Paramount dysponuje wyjątkowo silną marką ułatwiającą rozpoczęcie działalności w branży hotelowej. Podobną strategię zaprezentował jej główny rywal - Disney. Oprócz parków rozrywki, najpopularniejszych na świecie, Disney uruchomił w ubiegłym roku własną sieć hoteli i kurortów bez towarzyszących im parków rozrywki.
Aulani Resort otwarty w sierpniu ubiegłego roku na wyspie Oahu, na Hawajach, oferuje bardziej niż firmowe parki, zrelaksowane doświadczenie wakacyjne, proponując duże centrum spa, baseny i plaże, pola golfowe i ośrodki rozrywki dla dzieci, związane tematycznie z filmami Disneya.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |