Aktualności hotelarskie ze świata
Nowy członek Americas Best Value Inn, co 48 godzin
|
Americas Best Value Inn, Gainesville, Georgia, USA
|
Americas Best Value Inn zwiększa swoje hotelowe portfolio w 2012 roku o jeden obiekt na każde 48 godzin. Dzięki innowacyjnej, atrakcyjnej formie przynależności, marka ABVI nadal przyciąga hotelarzy szukających wzrostu przychodów i zainteresowania na globalnych rynkach.
"ABVI dodaje w 2012 roku hotele w rekordowym tempie. Mieliśmy najlepszy pierwszy kwartał od pięciu lat, a następnie cieszyliśmy się z solidnych wyników w kwietniu. Ten wyjątkowy wzrost świadczy o sile naszej indywidualności, generujących przychody programach i niepowtarzalnego modelu, który pozwala członkom naszej grupy być w biznesie przede wszystkim dla siebie," powiedział Roger Bloss, założyciel, prezes i dyrektor naczelny Vantage Hospitality Group, która jest spółką dominującą w markach: Americas Best Value Inn, Canadas Best Value Inn, Chinas Best Value Inn, Value Inn Worldwide, Lexington Hotels i Lexington Inns.
Aktualnie dziesiąta pod względem wielkości marka na świecie, Americas Best Value Inn powiększyła swój stan posiadania w ostatnim miesiącu o obiekty w popularnych lokalizacjach, takich jak Fort Lauderdale, Floryda; Lake Charles, Luizjana; i Estes Park, Kolorado (u podnóża Gór Skalistych), jak również w Louisville, Kentucky; Warren, Michigan (największe przedmieście Detroit); i w East Syracuse, Nowy Jork. Kolejni właściciele hoteli z San Angelo, Teksas; Lakewood, Waszyngton; Ada, Oklahoma; Clinton, Missouri; i Independence, Missouri również zgłosili swój akces do marki.
Źródło: Americas Best Value Inn
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|